sugarrush skrev 2010-08-24 21:45:15 följande:
Nix, det kom bara som en enkronas storlek ungefär, ljusbrunt. Sedan slutade det = SKÖNT!
Eftersom det inte kom mer sedan så bestämde jag mig för att inte oroa mig.
Hur känns det själv? Du ska ju ha VUL imorrn, jag är så avis!
Det känns.. inge bra.. Om jag ska va ärlig.
Just IDAG är jag faktist gravid fortfarande. Imorn kan vadsomhelst hända på VUL, kanske inte finns ngn hinnsäck, kanske dom ser att ngt är på g att gå fel. HCG är för lågt, osv. Då är jag inte gravid längre.
Idag, 4+6 är de längsta hittils. Jag är så glad för det. Men SÅ orolig för dom där jävla blödningarna jag fått, ÄVEN om det skulle bero på progesteronet så känns det ju såklart inte bra med rött blod, om så även bara på pappret. Det känns som ngt är fel.
.. fast andra sekunden så - nä! Jag har ömma bröst fortfarande, molvärken hänger i till och från - UTAN BLOD! Det är ju bra. Dock inget annat. Blodtrycksfall om jag går mycke eller står länge, andfådd för ingenting. Men nä, då tycker jag brösten ömmar lite mindre emellanåt och så dyker tanken upp igen.. Är HCG påväg ner? Förbereder sig kroppen på MF? Igen. Och pga den dumma idioten idag som påpekade strecket på mitt test så känns det inte bra alls. Faktist. Jag tycker ändå innerst inne de borde va tokstarkt nu!
Å andra sidan.. mina tidigare MF började me blödning som fortsatte, smärtan var outhärdlig och jag har legat inne alla ggr ett par timmar för smärtstillande osv. Nu blod utan smärta. Men kan de bero på att de inte kmr igång för progesteronet? Tankarna är många, svaren är få.
Äeh, jag är negativ och bitter, orolig och ledsen.
Idag får gärna vara för alltid. För idag är jag gravid..