Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Det jag menar är eg kanske inte en blödning, utan mer blod (rött) i äl-flytningarna... Fortfarande inget utslag på äl-stickorna, men tror det kommer i morgon.. Både jag o sambon har blivit jätteförkylda, så vi får väl se hur det går med verkstaden den här månaden... Jag har också cb-dig äl-test hemma, är inte alltid de ger utslag när testlagrets gör det, så brukar dubbelkolla lite med dessa ibland..
Tror ni det är bäst att ha sex precis innan man får utslag på äl-testen, eller de 2 dygnen efter utslaget?? haha, börjar bli desperat här känner jag, vill sååå gärna få ett plus på stickan igen!!
Mallanis, Pixan & Maria204 - BIM för er snart, hur går det för er? Några känningar!! Hoppas på ytterligare några fina plus här i tråden i dagarna! Lycka till tjejer!!!!
(slappna av så kommer plusset fortare än du tror...)
vet att folk hatar o höra de, o ja gillar inte o säga de. men de e ju faktist så.. min mans syrra försökte bli gravid i flera år, de hände ingenting. dom sa att hon hade 5% chans o bli de så hon gav nästintill upp o så - VIPS! GRAVID! ;)
men jag hejar i smyg på dig ändå!