Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Håller tummarna!
Måste bara skrika ut - läkaren ringde precis!!!!!!!!!!!! förutom att han va jättetrevlig så fick vi en tid på fredag, känns helt fantastiskt!!! Såååå himla glad och förväntansfull!!!
LillaMy - nej ingen äggledarspolning, utan sprutade in koksaltlösning i livmodern för att kolla hur den såg ut inuti (antar jag!?) genom en tunn kateter via livmoderhalsen, så kanske därför jag blöder, men tycker det är lite konstigt att det kommer så pass mkt idag, har ju ändå gått några dagar! nu när jag var på toa var det mer färskt blod, tidigare har det varit brunare.. jaja, bara vänta o se, men tror inte det är så stor chans den här gången faktiskt..
Sofy - tack vännen! =) Jag tycker han var bra, det vi än så länge sett, lugnt, vänlig, pratsam, tog sig tid, tog över 1,5 h..! Han pratade massor, både om sin forskning och om mf, stress, oro mm, gjorde en gynundersökning (se ovan) sen fick vi en remiss för provtagning. Kromosomtest på mig o sambon, samt 17 rör blod från mig! Sköldkörtelvärden, vitaminhalter, salthalter, trombocyter, koagulationsvärden... kommer inte ihåg allt!
Jag vill också till den andra tråden!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack för kisset vännen! Haha! Skönt att den lill' mår bra, v 11 säger du, helt otroligt!! Så glad för din skull! Har illamåendet gett med sig?