• sofy

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2010-09-20 13:42:55 följande:
    Tack så mkt! Ska testa ikväll och imorgon! ;)
    Gör de :) Uppdatera sen!

Håller tummarna!
  • sofy
    SoMa72 skrev 2010-09-20 13:51:49 följande:
    Tack! Det ska jag göra....
    Men jag försöker att ställa in mig på att det bara är kroppen som spökar igen och att jag faktiskt hade riktig mens tor-lör och sen sikta in mig på BIM 14:e okt. :)

Alla är så gulliga, . peppande, snälla och omtänksamma här! Tur att ni/vi finns! Hjärta
    Jaaa, bästa tråden ever! :)

Snart kommer de komma ett plus-stim härinne! Massa sommarbebisar vill vi ha :D

Är inte inne här så ofta, men tänker på er o håller tummarna för att ni snart joinar vår tråd!

V 10 på ons! Galet! :D
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 13:58:52 följande:
    oj har du redan kommit till vecka 10 :) så fort det går.
    Haha yep! Helt sjukt :) Och såhär såg den ut i 7+5! Söt va? ;) Huvudet syns ju tydligt nu, o dom småå paddlarna, haha! Gulle.

• sofy
    FruW skrev 2010-09-20 21:09:46 följande:

Måste bara skrika ut - läkaren ringde precis!!!!!!!!!!!! förutom att han va jättetrevlig så fick vi en tid på fredag, känns helt fantastiskt!!! Såååå himla glad och förväntansfull!!!Skrattande

Fan va skööönt :) Nu kommer allt kännas lättare snart. Grattis!! :)
  • sofy
    FruW skrev 2010-09-27 18:31:17 följande:
    MALLANIS - GRATTIS!!!! Underbart att höra, såå glad för er skull! Smitta gärna oss andra i tråden med grav-baciller Flört

ÄL är här, fullt utslag på testerna idag, men brunröda vattniga flytningar, fick ta till trosskydd! Konstigt tycker jag!! Knappt ngra äl-flytningar den här gången heller, men kanske försvann när läkaren sprutade in koksaltlösning i livmodern i fredags... Tyst Så jag antar att den här månaden är körd för oss, men lycka till ni andra!
    Hur gååår de me utredningen?! :D Hoppas bra!!
  • sofy
    FruW skrev 2010-09-27 18:56:52 följande:
    Sofy - det kändes bra på besöket hos läkaren i fredags, tack för att du frågar! =) Nu är proverna tagna, så bara att vänta in resultatet, 4-6 veckor innan läkaren får svar på kromosomtesterna... Där efter vet vi mer..
    va bra! :) gjorde han ngn mer undersökning? var han trevlig? tell me! ja, lång väntan men de e värt de. tror inte de är någe fel på er alls, utan de bara är så.. som för oss! nu är de 4e gången gillt ;) v 11 på ons! o bebis rullade runt o viftade me armar o ben i fredas på VUL, va inne på sjukan för mitt illamående nämligen. fick inte behålla nånting o gick ner 4 kg, men fick mediciner så nu e de ok :)

tänker på dig o blåser maassa HCG åt ditt håll ;) vill se dig i andra tråden snart! :D

kramar!
  • sofy
    FruW skrev 2010-09-27 21:16:39 följande:

LillaMy - nej ingen äggledarspolning, utan sprutade in koksaltlösning i livmodern för att kolla hur den såg ut inuti (antar jag!?) genom en tunn  kateter via livmoderhalsen, så kanske därför jag blöder, men tycker det är lite konstigt att det kommer så pass mkt idag, har ju ändå gått några dagar! nu när jag var på toa var det mer färskt blod, tidigare har det varit brunare.. jaja, bara vänta o se, men tror inte det är så stor chans den här gången faktiskt..

Sofy - tack vännen! =) Jag tycker han var bra, det vi än så länge sett, lugnt, vänlig, pratsam, tog sig tid, tog över 1,5 h..! Han pratade massor, både om sin forskning och om mf, stress, oro mm, gjorde en gynundersökning (se ovan) sen fick vi en remiss för provtagning. Kromosomtest på mig o sambon, samt 17 rör blod från mig! Sköldkörtelvärden, vitaminhalter, salthalter, trombocyter, koagulationsvärden... kommer inte ihåg allt!

Jag vill också till den andra tråden!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack för kisset vännen! Flört Haha! Skönt att den lill' mår bra, v 11 säger du, helt otroligt!! Så glad för din skull! Har illamåendet gett med sig?

Ååååh va skönt att han e så noggrann! Jag tog "bara" 15 rör blod, haha ;) Men skönt o få svar på allt de där sen! Va heter läkaren, e han "känd?" Dom andra provsvaren får ni tidigare än kromosom väl? Dom tar ju längst tid..

Haha ja varsågod ;) Jag har så de räcker o blir över av de haha! Jaa, sjukt va tiden går! Taack! Nja, nu kräks ja bara 1-2 ggr om dagen, innan va de heela tiden, o allt. Vätska + mat.. Suck! ;D Men man ska väl inte klaga..
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-09-27 22:42:35 följande:
    godkvällar tjejer.. jag har samma ilningar över äggstockarna denna månad som förra när jag plussade... gissa om man hoppas nu... en vecka till bim dock!
    HOPPAS för din skull vännen!! åh! :D
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-09-28 15:08:22 följande:
    Jag hoppas också! Har börjat få ömma bröst nu... mest på utsidan och ner på undersidan.... bara vänta.. men det är snart dags att testa, hoppas på plus då!!
    Haha, så har ja alltid när ja plussat ;) Dom har slutat ömma typ NU, i v 11. Ganska skönt faktist! :D

Hooooppas hoppas!! När börjar du testa?
  • sofy
    Pancakes skrev 2010-09-28 15:37:10 följande:
    Ååh spännande MCT! Att ha samma symtom som Sofy är ett gott tecken. För några veckor sen frågade jag om de där stickningarna och huggen jag kände en vecka efter ÄL och det kände Sofy igen och veckan efter plussade jag :) 
    Hahaha, just ja ;) Du ser!

Och ang symptom. Jag hade ömma bröst i början, o molvärk till o från. Annars nada. Känner mig fortfarande ganska ogravid faktiskt, trots illamåendet ;) Så de kommer, de kommer.. o när du hänger över toastolen kommer du inte va liiika glad över de som du tror ;D
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3