• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-03-14 15:43:16 följande:
    Shit jag har världens ägglossnings smärtor, kan knappt gå :) har lite ångest nu, tänk om alla äggen släpper och fäster. Skulle vara typiskt va Haha. Men följer fortfarande schemat. Men det e lite truggande som gäller.

Hoppas alla mår bra, nu börjar vi närma oss några bim datum spännande
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Hoppas alla andra mår bra

Kram på er Hjärta
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-03-14 15:51:08 följande:
    SoMa72 skrev 2011-03-14 15:47:18 följande:
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Hoppas alla andra mår bra

Kram på er Hjärta
    Icke... ingen mens denna månaden... *blåser HCG på!!*
    Hehe, tack gullegumman!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-14 15:57:28 följande:
    för det första gumman så har du flera dagar på dig att plussa så hoppet är inte ute än, :)

Och om det skulle ta sig fyra stycken får du två :) de lär bli blonda och blåögda går det bra?

Men visst är det typiskt bara för att man får fyra ägg och känner inte för fyrlingar så blir det säkert det haha ush vad hemskt va... men  visst just nu känns det bara som det tar sig och det ska det göra för oss alla denna månaden
    Jag vet, du har helt rätt, men du vet ju hur det känns ibland...

Det går bra, jag är själv blåögd, men mer råttfärgad än blond Tungan ute 

Precis, nu är det banne mig dags att det tar sig!! Cool
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 06:50:03 följande:
    SoMa och Natur tre dagar till Bim .. Spännande :)

Meh84 ägget som fäste kanske, skulle stämma med tiden.

Pixan och Mimmi hur har ni det?

Idag ska jag beställa tester från testlagret så jag har allt hemma till Bim. BARA elva dagar kvar till jag kan smygtesta lite. Tiden går långsamt nu. Hmm ska ändra mitt Bim till 27 oxå. Sist som vanligt men vem vet jag kanske kan dela ut ungar till höger och vänster här efter denna ägglossning. Kändes skönt att vakna i morse och det börjat lätta :)
    Inte ett dugg spännande! Känns som mensen kommer idag, trots äl 3-5 mar, gud vad knäckt jag känner mig.... Gråter Känner tyvärr min usla kropp... *rådeppad* Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeet att jag inte ska måla f-n på väggen än, men det står inte på... :-P
    Skönt att värken börjar ge med sig, gumman!

Håller tummarna stenhårt för alla er andra!! {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 08:45:22 följande:
    Mensvärk får man när man är gravid oxå, jag fick fyra dagar innan Bim förra gången jag blev gravid. Sprang på toa för att kolla mensen hela tiden så finns hopp gumman
    Ja, jo, jag vet, har ju haft så de andra gångerna jag plussat oxå, men den här gången känns det inte så... Hoppas vid gud att jag har fel.

Kram på dig, gullunge!
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2011-03-15 12:42:04 följande:
    Kikar in och säger hej och håller tummarna för alla BIM:are!!! Snart blir det nytt plusstim! Det har ju gått i cykler det där och alla plussat på samma gång i tråden.

SoMa, skickar stor styrkekram till dig! Vet precis hur du känner dig. Man vill nästan inte hoppas för det är så jobbigt så det är bättre att ta ut sorgen i förskott nästan och så får allt annat vara en glad överraskning!
    Gullefjun, vad snäll du är! {#emotions_dlg.flower} Undrar ju liksom hur lång cykel jag har den här månaden? Obestämd Dag 28 idag, men å andra sidan hade jag ju äl flera dagar senare än jag borde ha haft... Knepigt läge! Så jag kanske har BIM opå lördag? Kollade aldrig med äl-test på lördagen utan bara tis, tor o fre, kanske var starkare än starkast på lördagen? Nåja, bara att avvakta och se....

Kram tillbaka!
  • SoMa72
    Pancakes skrev 2011-03-15 13:06:28 följande:
    Tänker du testa innan eller avvaktar du lite? Strongt i såna fall!
    Jag har haft ÄL senare men mens på samma tid ändå, det är skumt det där. Vad jag förstår ska det inte kunna bli så men så var det. Dessutom enligt mitt ultraljud så hade jag både ÄL och mens en hel vecka innan jag faktiskt hade det och jag VET att testen inte gav utslag då. Men andra ord lever kroppen sitt eget liv lite ibland :)
    Bellas7 skrev 2011-03-15 13:41:14 följande:
    Jag kan aldrig hålla mig så jag testar innan :) typ fyra dagar innan bim :)
    Jag kan ju säga att jag testade redan i fredags eller så... Skäms Vet att det är så himla osannolikt att plussa på BIM-7 (eller om det nu var på BIM-4), men tja.... Jag fick för mig att KANSKE plussar jag så tidigt nu när jag alltid har plussat på  BIM+0/1 förr, hallå hallonbåt! Tungan ute Och för att testa lite igen så slog jag till med ett äl-test i söndags för att se om man såg nåt där? Ifall jag skulle råka vara en sån där man ser äl-stegring som beror på ev. graviditet, men nada förstås... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag blir trött på mig själv! Skrikandes
    Får nog testa imorgon igen om ingen mens dykt upp.

Tur att ni finns här mina fina peppande nätvänner! Hjärta
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 15:27:20 följande:
    aha så du är lite testoman du oxå Skrattande   jag är likadan jag har beställt 20 test och lovar att det kommer att börja testat minst bim -4 för jag kan inte hålla mig. så jag har bara 8 dagar till jag börjar testa om jag inte smyger ett innan haha sjukt men skoj
    Ja, såklart det är skoj, men jag förstår inte att jag inte ger upp och väntar tills åtminstone BIM-dagen för egen del Cool... Tänk att man aldrig lär sig!   
    Å andra sidan resonerar jag lite som Sugar också, vill ju se ifall det först blir + och sen - så man ev. får till en utredning.  
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 15:38:56 följande:
    Jag gör det för jag tycker det är spännande att se om där finns antydan till streck hehe
    Så har du testat gravtest i dag?
    Näe, inte idag, senaste var ju äl-testet i söndags, får kolla imorgon bitti med gravtest.
  • SoMa72

Man får faktiskt ta ett glas vin mitt i veckan, gumman! Det är bra för hjärtat...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3