• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-03-18 06:26:50 följande:
    SoMa klart vi kommer fylla den :)
    Du måste lägga in fler bilder på dina tester om du testar igen, jag vill se sådana starka tester :)
    Bra! Så ska det låta!

Jag var naturligtvis tvungen att ta ett imorse igen för att se så jag inte hade drömt, till slut dök det upp igen, puh.... Kanske yttepytte starkare än igår, tar nytt på söndag o lägger upp det i mitt galleri om det fortf finns där.. Shit, vad nojig man blir.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-18 12:29:29 följande:
    SoMa det ökar nog inte synligt på ett dygn :)
    När jag tog blodprov för jag var nojig hade jag på bim -2 35 i hcg fick då informationen att på två dygn ska det öka dubbelt. På Bim dagen hade jag 80 sen Bim + 2. 290. Så bra ökning men lovar på Bim -2 till bimdagen såg jag knappt ökning på testen. Sedan på Bim 1 var det mycket starkare :)

Det kommer att gå så bra så bra
    Ja, jag vet att det inte ökar varje dag, ville mest dubbelkolla att jag fortf hade ett streck

Det hoppas jag med Ska försöka lugna ner mig snart
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-18 13:40:46 följande:
    Haha gumman jag testade 20 test på en vecka bara för att slippa noja mig :)
    Hehe, får se om jag lyckas klå det? Tungan ute
  • SoMa72

Hej tjejer! Skulle ju testa idag för att få ett starkare plus och vad händer? Jo, det är i princip BORTA?!?!? Fy f-n, vad ledsen jag blir...

Kram och ha en fin dag!

• SoMa72

Ja, fy vad hopplöst det känns Då var det väl en kemisk grav eller?

• SoMa72

Japp, var morgonurin och jag tror inte jag drack mer än vanligt igår...

Ingen utredning än, men nu får jag väl kontakta läkaren igen som jag var hos när mensen knasade i jan.

Skit!!!!! Undrar när mensen kommer igång? Har den kommit relativt snabbt för er? Och kan man försöka igen när det är så här tidigt?

Kramar tillbaka

• SoMa72

Men gaahh, inte ens hälften av mitt förra medd kom ju med, skittelefon! :-P
    Ja, livet är orättvist ibland.
    Tror jag skrev nåt om att jag inte blöder o inte har ont, däremot är inte brösten lika ömma. Sen tackade jag Odd för Trombyltipset.

Stora Bamsekramar tillbaka!

• SoMa72

Ok, då ger jag inte hel upp än, bara till 98%...
    Är inte Trombyl medicin för blodproppar förresten?
    Får köpa barnalbyl idag då

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3