• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pancakes skrev 2010-09-10 13:28:04 följande:
    Kan det vara att stickorna reagagerar på att du har hcg i kroppen fortfarande?

Men även om det skulle varit fullt utslag i tisdags så har ni ju myst ändå så det kan ha tagit sig i alla fall!
    Näe jag borde inte ha nått hcg kvar alls... när jag tog sista blodprovet var ju värdet preciiis på gränsen till icke gravid. Å äl-testerna var ju supersvaga första dagarna så... Oh well. jag testar vidare.... Enligt mina beräkningar borde jag ha äl på torsdag.... har jag inte fått utslag på stickorna då slutar jag med rosenrot för säkerhetsskulll...

Ja myst har vi gjort så vi har iaf täckt in ev ägglossning..=)
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-09-10 12:21:04 följande:

Jag hade ju helt vita test tre dagar innan bim, så avvakta lite tycker jag Även om det är svårt.

Annars kan jag säga till er att så illa som jag mår just nu... fy fan! Ibland önskar man nästan att man inte var gravid, om man får säga så Det är extremt JOBBIGT

Heeey... säg inte så.. vi kan byta...  Rynkar på näsan
  • MCT79
    Pilgrimmen skrev 2010-09-10 15:08:31 följande:
    Nej jag har hållt mig 4,5 timme och inget varken mat eller drick intag..Så det var allt koncentrerat. Nä men jag får nog ändå ställa mig in på att det inte kommer gå vägen, glädjs ju ändå inte åt det just nu!
    Mina blev också svagare, ett par dygn senare kom blödningen. Vet precis hur det känns i hjärtat just nu, självklart håller jag mina tummar men jag tror nog som du Pilgrimmen. Kram på dig!!
  • MCT79
    Pilgrimmen skrev 2010-09-10 16:02:39 följande:
    Tack för kramarna! Solig

Något positivt i det hela är ju att kroppen borde komma igång ganska så snabbt efteråt va? Jag menar, det visar ju nästan negativt nu och det är inte ens färdigt. Då borde ju mina hormon vara borta nästintill med en gång efter blödningen?

MCT79: Hur var det för dig? Hade du äl nu? När fick du ditt mf??

Fy vilket tråkigt ord egentligen MISSFALL...Fyyy bubblan

Här är föresten mitt test idag. Nu syns det som sagt närstintill inget!

Nej jag tror inte jag haft äl ännu men jag slutade blöda i söndags så det är tidigt än. Jag började blöda tisdag den 31 augusti... så på tisdag är det två veckor sen....
    Jag tror att din kropp kommer fortsätta "som om inget hänt" för det är så tidigt... det verkar som min gör det iaf.

Kram på dig gumman!
  • MCT79

Godmorgon tjejer, hoppas allt är bra med er!

Idag har jag starkare utslag på stickorna igen..klar förvirrande.. men det är bara mysa på. De är nästan lika starka idag och jag har haft ont över vänster äggstock men har inga äl-flytningar??

Oh well...  bara mysa på. ;)

mariatösen, var inte du längre gången än mig när du fick ditt missfall? Det kan ju spela stor roll i hur lång tid det tar. Har man kollat så det satt i livmodern? Jag hade blödningar i 10 veckor i våras med mitt utomkveds så jag vet precis hur jäkla trist det är med dessa bindor... man känner sig ofräsh och osäker hela tiden... jag jobbar dessutom vitklädd.... toppen!

• MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-09-10 20:40:10 följande:
    Någon som vet vad kan man ha för lustiga bruna flytningar/ljuuuus rosa flytningar ca 12 dagar efter mensens första dag? Mest bruna flytningar, bara liiiite ljusrosa en gång.

En blöding vid äl borde ju vara lite röd, och ffa komma vid äl. Tror äl kanse kan var tidigast tisdag nästa vecka. Om det blir någon alls utan tabletter.  

Jag som aldrig ens blöder en droppe på över ett år när jag varken har pergotime eller p-piller. Och nu plöstligt en gång till efter en blödning 1 aug som jag antog var en mens.

Mysko. Någon som har förslag? Ingen mensvärk varken nu eller 1 aug. Brukar förvisso inte ha så mkt av den annars heller.

Pilgrimmen. Usch så trist
    MCT79. Jag tar också rosenrot. Tycker jag blir pigg av dem om inte annat
    Ja lite piggare blir jag nog faktiskt... alltid nått. ;)

Bruna/rosa flytningar 12 dagar efter skulle ju kunna vara en äl-blödning? Jag hade det under en period.. var och blev kollad för det... det var medan jag hade min spiral kvar. Kom blodiga flytningar i samband med äl, läkaren då sa att en del har det, en del jämt, en del ibland och andra aldrig. Men att det var helt ofarligt.
    Tror jag hade det 4 månader på raken och sen dess nada.

Nidis hade jag i januari innan jag plussade men denna gången ingen sån. Tänk om kropparna kunde vara klara och tydliga jämt!
  • MCT79
    mariatösen skrev 2010-09-11 12:23:07 följande:
    Pilgrimmen, ta hand om dig massor!
    Skönt du har den bästa mannen hos dig !

MCT - jag plussade på 2 dagar efter BIM. Var till MVC i vecka 6+4 och fick svar att det var i rätt storlek men inget hjärta kunde dom se. Väntade en vecka till men fortf. inget hjärta, så det var MA. Sedan skulle jag få vänta två veckor på tid för skrapning, men orkade inte med. I vecka 8+5 åkte jag in akut och fick cytotec. Det var för snart tre veckor sedan. Fröet satt i magen, så inget utomkved, men jag är en "blödig" person. Min mens håller på 7-8 dagar.. så detta är nog normalt. På efterkollen häromdagen fick jag methergin för att driva ut det sista....
    Ang. ÄL-flytningar tycker jag de kommer i shok, om man säger så. Plötsligt när man kissar kan det komma så mkt att det rinner,  sedan kan det vara torrt nästa gång jag kissar. Mys på vetja! Skönt ÄL är i gång redan!
    Du har inga ärrbildningar efter utomkvedet?
    Ahh ja du hade duju gått ett par veckor länge än mig iaf...

Jag är inte uppkollad om ärrbildningar efter mitt utomkveds... bara tillsagd att när jag plussar ska jag kollas tidigt så man kan se att det finns något i livmodern... så.. Där är jag idag. =)
  • MCT79
    FruW skrev 2010-09-11 18:02:29 följande:
    BIM-2 idag, visst borde jag fått åtminstonde svaga plus på gravtesten idag?? Förlorar hoppet här om att det kan bli något den här månaden... Visst att oron för fler mf är stark, men jag måste ju iaf få bli gravid först!! Gråter
    Hey på bim - 2 plussar ca 50%.... på bim +2 plussar 95% 

Denna hets att testa före bim leder ju till en massa olycka bara, jag  gör det själv, jag vet hur svårt det är att låta bli. Men ett negativt test före bim säger inte ett smack...
  • MCT79
    FruW skrev 2010-09-11 21:33:41 följande:
    MCT - tack för reality checken Flört man är ju så nyfiken o så lätt att ta de där negativa testen som säkra.. Men, myste lite nu på kvällen, o sen kom svagt bruna flytningar, har hållit sig borta ett par dagar, vilket fått upp hoppet, men nu verkar det som om tanten kommer på måndag iaf,, vill inte!!! Hur går det för dig med äl-testen? du måste nog testa varje dag för att se, för mig får jag oftast utslag 2 dagar i rad, ibland tre, men ibland bara 1, så tar man inte varje dag så missar man det..
    Varsågod. ;) It ain´t over until it´s over du vet.. ;)
    Jag vet hur det känns att tröttna på att mensen kommer...

Testar vidare med mina stickor i morrn igen.. myste idag och hade kanske 90% utslag i morse... få se hur det är i morrn... myser väl vidare hur som helst. =))
  • MCT79

Jag blir galen på mina äl-test.... 90% utslag ena dag, svagare nästa! Gaaah! Har jag haft äl borde jag ju skippa mina rosenrot nu! men..!! bläääääääää!!

*inte fullt så positiv idag*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3