• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ingen mens än, tog inget test imorse, kanske imorgon, men det börjar kännas väl tröstlöst nu... Det enda symptom jag har är liiite molvärk, inga känningar alls i brösten, vilket jag brukar ha både vid mens o grav. Strange!!!

• SoMa72

Absolut, jag ligger kvar på 17 jan håller tummarna för din äl, MCT79!!

• SoMa72

Hej! Finns det nån snäll som kan sätta mig på BIM om ca 28 dagar fr idag. Har fått mens eller vad det nu är, blöder inte ordentligt o är mest bara lite koagulerade spottings, har haft så hela dagen, aldrig haft så förr. Skitkropp!

Kram alla fina!

• SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-24 08:46:32 följande:
    SoMa-Vännen! Stor kram! Hoppas nu att det drar igång ordentligt under dagen och att cykeln beter sig som vanligt så att du får ett nytt försök nu!
    Många varma tankar!
    Tack gumsan! Hjärta Än har det ju inte gjort det, mkt märkligt detta.... Men jag lever på som vanligt o intalar mig att mensen är helt normal...

Bamsekram på dig!
  • SoMa72
    Atti skrev 2011-01-24 07:55:45 följande:
    Uppdaterar...

Jag för in dig SoMa den 20 februari och hoppas det blir rätt.
    Tack snälla!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-24 10:38:52 följande:
    SoMa och pixan, jag lider med er.
    Och shit vad din cykel strular SoMa, kan du ringa någon gyn och fråga vad de tycker du ska göra?
    Största kramen, hoppas det går vägen för er båda nästa månad.
    Tack sötis! Hjärta Jag måste nog kolla snart om det inte drar igång ordentligt snart. Eller är det så att kroppen kan krångla extremt mycket vid andra mensen efter missfall? Obestämd

Megakramen tillbaka!
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-01-24 22:34:39 följande:
    Blä, idag har varit en riktig skitdag! Samtal i bilen på väg till jobbet (bra ide'!) med sambon om det här med barn urartade i praktbråk. Kom till slut till jobbet alldeles svullen o rödgråten :(
    Till slut redde vi upp det, men ledsenheten har suttit i hela dagen. Har nu checkat in på hotellet i Uppsala o så klart kom tanten på besök... Skitdag!! Bara hoppas jag klarar av kursen i morgon o resan hem utan att ha för ont..

Snutt, vinkar lite till dig från hotell hörnan :)
    Lilla pluttan... *kramar om* Skönt att ni redde ut det iaf... Tänker på dig! Var det till mig du vinkade fr hotell Hörnan? Eller bor Snutt också i Uppsala?

Hoppas du mår bättre idag! Hjärta
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-24 16:12:30 följande:
    Usch vad tråkigt SoMa.... krånglande kroppar kan vi ha mellan försöka att skaffa barn tycker jag... känns ju som en spark i ansiktet att plötsligt få en krånglande kropp efter 28-dagars cykler i 18 år....
    Det kanske är så att det krånglar efter mf? Min har ju ballat ur helt sen mina två i aug/sept...läkarbesök på onsdag...

Kram till alla er andra!
    Skitdrygt är det, tycker synd om dig och mig... Men snart ska det väl ordna till sig ändå?! Bra att du har läkarbesök imorgon, jag håller tummarna!

Kram
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-01-25 09:16:57 följande:
    I fag har jag en sån j...la skit dag, efter ha blött rätt tejält nu efter x så tänker man yes kroppen på g själv så vaknar man mitt i natten med feber. Inte nog med det, fick världens bryt på gubben med och anser att han kan skaffa en annan tjej att få barn med för denna kropp e ju totalt oduglig och stannar han hos mig så lär det bara bli missfall och allt annat skit hela tiden men någon inge kan han fetglömma känns det så. Sista jag sa till honom innnan han gick till jobbet var att han ska tänka igenom det allt för jag kommer aldrig ge honom något barn för det redar tydligen inte min kropp av.

Pratade igår med läkaren om ivf, jag menar nu har vi provat allt annat. Pergotime, hormonsprutor och ägglossningssprutor men visst jag har lyckats bli gravid någon gång men så fort manihinner glädjas åt ett plus på stickan kommer blödningen ... Så ååhh nej något ivf var det inte tal om på oss för vi har ju de sista året svarat med plus på stickan och då visar det sig att ddet fungerar så att börja ivf är bara enligt henne onödigt när hormonsprutorna funkar på mig.

Jag har ju en sköldsjukdom oxå och är orolig om de värderna gör att jag får missfall men nej då svarar läkarna de ligger så bra..

Sen att alla i min omgivning är med barn nu spelar ju tydligen ingen roll för jag e inte bitter utan bara glad för dem, tja som min bästa kompis sa nu.. Va utomkveds ..vi som skulle ju ha samtidigt stackars mig nu får jag gå och vara tjock själv...

Nej förlåt att jag gnäller, det blir säkert bra behöver bara bli av med allt :(

bläää
    Stor kram på dig!!! Hjärta
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-25 13:20:15 följande:
    Usch här var det många tråkiga känslor...förstår er sååå väl..

mimmi gumman, det blir lätt man tar ut frustration på varann...det gäller ju dig med leaeva.. jag har sagt exakt samma sak till min sambo. Han längtar såååå efter barn och kjag har sagt ¨åt honom att skaffa det med nån annan vid ett par tre tillfällen med hänvisning till att min kropp inte klarar av det. Han har sagt att han vill ha barn med MIG och går inte det så får vi adoptera.....   men inte fan tror jag honom när man är på som sämst humör...

leaeva fick du prova pergotime för att du hade oregelbunden ägglossning?
    Jag hoppas verkligen att vi kommer få barn på egen hand, min man har ju en dotter sen tidigare (även om han inte har så mkt kontakt med henne pga sitt ex samt långt avstånd) och han verkar inte vara sugen på adoption.. Rynkar på näsan 

Men vad tusan brudar, vi kommer bli gravida i år med friska bebbar som vill stanna kvar hos oss, så ÄR det bara! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3