Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Klart man helst vill ha ett plus men även om det inte kommer just nu så kommer det så småningom.
Hur ska ni göra med KUB förresten?
Hej tjejer!
Nu var det länge sen jag hörde av mig... Har lite rasslig uppkoppling fr mobilen här på Gran Canaria.
Vet inte hur det har gått för er som hade BIM i krokarna runt 14 feb o framåt? Jag fick mens på BIM-5, har aldrig hänt förr, testade aldrig så jag vet inte om det var ett tidigt mf eller ej.
Finns det nån snäll som kan lägga in mig på listan för mars? Typ 28 dagar fr 15 feb.
Stora kramar fr en som inte längtar hem
Tack för hjälpen! Ja, hellre att den är för tidig än att den är mkt försenad. Fast jag blev ju rätt knäckt när den dök upp, hade inte räknat med att få nån alls... nåja, nya friska tag och hallå Sangria i solen
Mimmi80: Grattis till förlovningen!!!
Ieaeva, jag tror inte på bebbe i bagaget, har nog inte äl här utan direkt jag kommer hem, så vi fortsätter vår jakt tillsammans, var så säker.
Men varmt o gött ja, just nu är det helmolnigt för första gången sen 14:e feb, får väl gå o shoppa lite kanske?
Skruttis: Ingen aning mer än att jag inte blev en av de utvalda iaf... Fast jag är medlem i Clearbluegruppen, har inte kollat där så mkt nu på semestern.
Igår lusläste jag grymt många inlägg om nidisar och började givetvis inbilla mig att den blödning jag hade var en sån o inte mens på BIM-5. :-P När ska jag lära mig?!?!?
Idag firar vi 3-årsdag här nere där allt började...
Kram på er, gullungar!
Ja, för det första dök den upp utan minsta förvarning, inte ont i bröst eller äggstockar, sen var den mest levrad o inte mkt färskt blod, blev förvånad. Nu har jag däremot haft halsbränna i 3 dagar o har molvärk av och till samt större bröst som ibland ömmar, kan iofs vara äl...
Ligger och pressar lite vid poolen, mkt varmt, men kan ju inte komma hem som jordens blekfis :-P Senare idag blir det gym, "Mello" på Lenas café i San Agustin samt middag på grekisk restaurang. Livet är härligt!
Kram