• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Just ja, tror inte vi har gått förbi den än.. Ligger den i närheten av nåt shoppingcentrum eller hur var det igen? Annars har vi våra favoriter Padaban, Gambrinus, Toro Negro, Gorro Blanco m.m Den grekiska i San A är oxå bra, åtminstone var den det förra året

• SoMa72

Är helt galet trött idag, beror säkert på värmen Men nu blir det en dusch och sen på med klänning och iväg på festligheter. Undrar hur 4:e omgången av "Mello" blir, kul att se det härifrån

Kram på er alla och ha en fin kväll

• SoMa72

MCT, då grattar även jag till lyckat VUL {#emotions_dlg.flower}, får väl kolla i plustråden jag med.

EGO: Igår tog jag ett äl-test på dag 14, syntes det minsta lilla? ICKE!! Skrikandes Får hoppas att jag kanske hade äl på Gran Canaria eller att den dyker upp snart, vi myser vidare. Fast det känns tröstlöst, min kropp verkar ha fått tuppjuck sen senaste mf:et...

Kram på er!

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 08:31:24 följande:
    I dag ska jag på vul och se hur många ägg som e på g. Hoppas på två eller tre. Men vet att det brukar ta två veckor att spruta och jag har bara sprutat 6 dagar men hoppas hoppas

SoMa skönt att komma hem?? I detta kalla underbara land. NOT
    Jag hade oxå problem att få äl efter mf i nov men började på pergotime och det kom igång efter det :) hoppas nu att du hade äl i solen och att du får ett plus i stället nästa vecka

Kram alla
    Håller tummarna för många fina ägg på ditt vul!

Inte skönt alls att komma hem och jobba igen, nej!!! Skrikandes

Jag tror jag ska ringa läkaren nästa månad o be om pergotime då, orkar inte vänta till sommaren..

Tack för alla aggressiva samt intensiva gravbaciller ni sprider, brudar! Hoppas de smittar Kyss

Kram på er alla gullosar! Hjärta
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 11:26:57 följande:

Hej igen

Jag är super glad nu. På vul såg man 2 st äggblåsor som var 9 mm på höger sida. Och två blåsor som var 10 mm på vänster sida. Så ny tid på tisdag och förhoppningsvis äl ons tors nästa vecka. Nu jäklar måste ni smitta oss ordentligt gärna tvillingar :)

Men åhhhh, vad skönt att höra, gumman!

Hörrni babes, jag tar också gärna emot tvillingar!
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 14:58:00 följande:
    Haha tack nu så är det säkert klart för resten av oss på denna tråd, hur skulle vi undgå att bli smittade nu :)

Ja tvillingar går fint, hoppas hoppas nu att någor av äggen har bra kvalite, hon var lite tveksam att låta mig fortsätta behandlingen med fyra ägg men sen tittade hon lite på min historik och sa att det blir nog bra. Förhoppningsvis tar sig ett eller två ägg denna gång :)

SoMa ja  hoppas verkligen att det tar sig nu och skoj om det var två ;)
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-03 15:12:49 följande:
    Klart du har. Ska jag ha plus ska du banne mig oxå ha det, annars väntar jag en månad Flört
    Hahaha, gullunge! Då bestämmer vi att vi båda får plus, därmed basta! Tungan ute
  • SoMa72

Morgon tjejer! Jag hade utslag på äl-test igår, så nu ligger jag o vilar efter myset... Hur räknar jag nu? Inte kan väl BIM vara 15 mar om jag har äl nu? *fundersam*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3