• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2011-01-11 10:00:29 följande:
    Åh taaaaack söta tjejer! Hjärta Så glad att ni finns.
    Sambon är ju utomlands och har ingen susning, så jag får dela glädjen med er!

Ja Muffe, den här gången vågar jag tro att det kan vara på riktigt. 
    Strecken kom efter ca 6 minuter och är ju tydligt rosa, och dessutom så blev det ju vackra streck på båda stickorna!

Har precis pratat med sjukhuset och ska ha tfntid med en läkare som förhoppnigsvis skriver ut progesteron. Om jag inte får det så går jag till den privata i slutet av veckan och fixar pregnyl (hcg-tillskott).

KRAAAAAAAAM
    Vad himla underbart!!!!!!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-11 15:44:33 följande:
    Oj här händer det saker!! WOHOOO!! Vad glad jag blir!! Den här månaden plussar vi allihop! Deal??
    It's a deal! Flört
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 16:10:20 följande:
    Och du. Soma, du ska plussa nu i veckan du med, typ på fredag. Så är det bara.
    Tack gumman! Hjärta Hoppas innerligen att du har rätt, tyvärr känns det inte som det blir så den här månaden, men vi får se...  
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 16:16:09 följande:
    Men du SoMa, du är väl bara på BIM-6 än så länge? Jättelångt kvar till BIM ju!
    Jag minns att skruttis sade samma när hon var på BIM -6 eller BIM-7 men så vips, så fick hon ett svagt plus idag, på BIM-2.

Jag hoppas på dig! Chansen är INTE inte ute! Kram!
    Ja, jo, jag vet... Skäms Är ju bara det att man läser om dem som plussar vråltidigt, tror iofs inte att jag är en sån eftersom jag vid första grav plussade så svagt på BIM+0 att jag inte såg det och vid förra var det supersvagt på BIM-1, men jag ska INTE ge upp, förrän jag vet säkert vad utgången blir, lovar! Tack för peppning! Kram!
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 16:18:55 följande:
    SoMa, klart det blir plus i veckan! Som ni redan har sagt så är januari VÅR MÅNAD! 

Japp, jag siktar in mig på att plussa nu också då! Cool Skam den som ger sig! Tungan ute
  • SoMa72
    Jania skrev 2011-01-11 16:32:22 följande:
    Hej på er alla gullisar.
    Grattis till alla, mer eller mindre tydliga, plus

Var på UL idag och måste så klart meddela er det roliga att den lilla filuren där inne är alive and kicking...faktiskt just så att den låg å sparkade runt. Den är ju sjukt liten såklart, men den lever. Å det är det viktigaste just nu. Å den ska ju inte vara så stor än

Kram kram å hoppas alla plussar nu Solig
    Vad mysigt och underbart det låter! Glad En liiiiten, liten parvel som växer och frodas i din mage. Solig Snart kommer resten av oss att "joina" dig... {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2011-01-12 08:31:49 följande:

Sugar; sa vi inte att vi skulle gå hand i hand, du och jag?
    Men grattis, gumman!!! HjärtaSkrattande 
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-11 18:21:28 följande:
    Ångrar att jag inte testat idag jag med... fast tre + på samma dag vore väl lite väl bra!! Jag joinar SoMa i slutet på veckan med testing istället. Vad tror du om torsdag?? ( Om nu inte mensen kommer imorgon?)
    Torsdag är på, jag testade förstås tokvitt imorse igen... Tungan ute Har nån galen förhoppning om att även jag kan plussa tidigt, men så verkar det inte vara. När jag tänker tillbaka så har jag plussat på BIM+5 och  BIM+1 om än svaga, så att förvänta sig nåt innan BIM kan jag fetglömma
    Din mens kommer INTE att komma alls, det har jag bestämt! Skrattande
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-12 13:11:07 följande:
    SoMa, ditt plus kommer!
    Om du inte plussat innan BIM tidigare så är det nog sannolikt att du plussar kring BIM nästa gång också. Själv har jag plussat ungefär samtidigt i cykeln i alla mina graviditeter, på BIM-5 och på BIM-3.

Håller tummarna! 
    Tack, gullepluppan! Hjärta
    Och kommer det inte nu kommer det kanske dagen vi åker till Gran Canaria, hoppas de har alkoholfri Sangria Tungan ute Och om inte det kommer då heller, så kanske efter semestern, första gången jag plussade var ju just efter Gran Canaria förra året Solig
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-12 13:46:28 följande:
    Pratade precis med min läkare! Vi hade telefontid. Han berättade att han fått svar på proverna och allt så normalt ut! Hurra!

Men han hade nog inte fattat varför vi skulle ha tfn-tid dock, för han sade "...och när du blir gravid igen får du kontakta oss". Jag började skratta och skrek "MEN JAG ÄR JU GRAVID". Då började han också skratta och sade " oj, redan? Det gick fort!"

Sedan skrev han ut progesteron-vagitatorier som jag ska börja med i kväll!    Så jävla glad just nu!
    Tjooohoooooooooooooo! Gud, så skönt att proverna var normala!!! Förstår att du är superglad! Nu ru, nu blir'e bebbe i september, den här gången stannar den kvar!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-12 21:10:39 följande:
    Jag testar inte imorgon.. testade nu ikväll utan positivt utslag så imorgon bitti är ingen idé... får vänta till helgen... Men det är nog kört... trots illamående och ömma bröst!! Vet eg inte när jag har bim, är äl + 13 nu...  Fredag kanske?

Håller mina tummar för dig!!
    Jag testade ju imorse, bara för att vi bestämde det, hade eg. tänkt låta bli. Nu har jag testat Minus på BIM-6-4, så nästa gång blir måndag eller tisdag om inte mensen dyker upp.

Håller mina tummar för dig med!! Hjärta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3