Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi, min nidis var en blödning på papperet ( men det kändes som rätt mkt blod) och sedan bruna flytningar i ca fyra dagar. Plussade dagen efter den inledande blödningen... Sååååååååå, har du köpt några test??????????? *hint

• sugarrush

Pilgrimmen: jag är ingen förespråkare av CB digital, jag tycker CB med plustecken är så mycket bättre. Om jag tittar på ditt test tycker jag inte det är speciellt svagt, det är ju ett tydligt streck, men ungefär lika starkt som igår. Försök ha tålamod, det stiger långsamt i början. Fast jag vet hur jäkla jobbigt det är att vänta!

• sugarrush

Har du testat idag Pilgrimmen? När har du BIM?

• sugarrush

Det går säkert bra. Nu har jag ingen möjlghet att kolla FL mer idag, men jag håller tummarna för dig!

• sugarrush

Pilgrimmen: så ledsen för din skull! En (klen) tröst är dock att kroppen förmodligen ser mf:et som en mens, så bered dig på äl om två veckor! Kram!

SoMa: appen i iPhone är ok, lite buggig som någon sade, alla funktioner finns inte osv. Men den funkar till att följa trådar man redan följer. Jag saknar dock sökfunktionen, att kunna kolla krypin och lite mer. Men ja, gratis är den ju.

• sugarrush

Tittar in och blåser lite hcg på er alla! ****BLÅÅÅÅÅÅÅS****
    Hoppas det kommer ett plus-stim snart!
    Heja heja tjejer!

• sugarrush
    FruW skrev 2010-09-14 20:51:49 följande:
    MCT - härligt att höra!! om du är som jag så kommer det fullt utslag på äl-testen inom ett par dar, så på´t bara Flört

Sugar - vännen, läste precis om dig i plus-tråden, o jag hoppas hoppas att det inte är någon fara med dig!! Usch vad jobbigt att va utomlands när man börjar blöda! Men jag TROR inte att det är ngn fara, ni är ju många i tråden som har haft bruna flytningar o t o m blödit och det gått bra ändå! Mina tankar är hos dig!! Stor stor kram Hjärta

Vet inte om jag gjort ngt dumt, men nu är den köpt iaf så då kan man ju lika gärna läsa den.. Skulle köpa lite fler gravtester på testlagret, de säljer även en bok som heter "älskling vi blir inte med barn" - hade rea på den så jag beställde den med.. dumt kanske...?! Kanske blir mer negativt inställd till det här, tanken var att jag ska få lite hopp och att jag ska inse att det finns ett liv även om man inte kan få barn... Vi får väl se..
    Klart ni kommer få barn mimmi! Det är bara en tidsfråga tills ni har er bebis!

Ja det känns faktiskt för jävligt just nu, jag vill bara hem och jag är så himla ledsen. När jag fick det förra missfallet började jag blöda dag 7+0. Nu börjar jag blöda 7+2. Skrämmande likt.
    Fattar inte hur jag ska orka med ett missfall till. Jag är så väldigt, väldigt ledsen.
  • sugarrush

Känns för jävligt måste jag säga. Är ledsen både för min egen skull och för Muffes. 
    Önskar jag vore hemma nu, hos sambon, och med tillgång till sjukvård. Sitter här och vågar knappt röra mig från sängen, bara gråter och gråter. Fy fan alltså!

• sugarrush

Åker hem på lördag kväll. Tills dess är jag fast i sängen här.. jävligt skoj att vara i NY må jag säga!

• sugarrush

Tack för omtanken Muffe, men nej, jag måste vila. Tänk om det är ngn hudflik på moderkakan, ifall den blöder och lossnar mer så framkallar jag ju missfall. Min svärmor hade så, hon blödde hela sin graviditet och blev inlagd.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3