FruW skrev 2010-09-14 20:51:49 följande:
MCT - härligt att höra!! om du är som jag så kommer det fullt utslag på äl-testen inom ett par dar, så på´t bara
Sugar - vännen, läste precis om dig i plus-tråden, o jag hoppas hoppas att det inte är någon fara med dig!! Usch vad jobbigt att va utomlands när man börjar blöda! Men jag TROR inte att det är ngn fara, ni är ju många i tråden som har haft bruna flytningar o t o m blödit och det gått bra ändå! Mina tankar är hos dig!! Stor stor kram
Vet inte om jag gjort ngt dumt, men nu är den köpt iaf så då kan man ju lika gärna läsa den.. Skulle köpa lite fler gravtester på testlagret, de säljer även en bok som heter "älskling vi blir inte med barn" - hade rea på den så jag beställde den med.. dumt kanske...?! Kanske blir mer negativt inställd till det här, tanken var att jag ska få lite hopp och att jag ska inse att det finns ett liv även om man inte kan få barn... Vi får väl se..
Klart ni kommer få barn mimmi! Det är bara en tidsfråga tills ni har er bebis!
Ja det känns faktiskt för jävligt just nu, jag vill bara hem och jag är så himla ledsen. När jag fick det förra missfallet började jag blöda dag 7+0. Nu börjar jag blöda 7+2. Skrämmande likt.
Fattar inte hur jag ska orka med ett missfall till. Jag är så väldigt, väldigt ledsen.