Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT: Mensvärk kan ju vara växtvärk...! Har du möjlighet att ta kort på testet och lägga upp?
Stor kram till dig!
MCT: Mensvärk kan ju vara växtvärk...! Har du möjlighet att ta kort på testet och lägga upp?
Stor kram till dig!
MUFFE HÄR ÄR JAG! Är på möte men kollade det första jag gjorde nu när vi fick paus!!!!!!
Åh åh åh jag ryser, jag är så sjukt glad!!!
Enligt vissa sidor har jag också 1 maj så vi har i princip samma datum... Helt sjukt!
Visste väl att du oxå skulle plussa om jag gjorde det!
Vi är verkligen som tvillingar du och jag, först fick vi missfall samma dag när var gravida i samma vecka, sedan har vi haft samma BIM och nu samma BF!!!!
Love you bruden!
Jag skulle inte ha åkt. Hitta på att någon släkting fyller 60 eller nåt vetja.. Eller säg att du ska ta flyget ner o träffa dem där eftersom du inte kan ta så många dagar ledigt...
Klart du får hänga med MCT! Börja packa!
alla får åka med!!!
Sambon är på mig hela tiden om att vi måste gifta oss innan barnet kommer... jag vill inte det, verkar merst jobbigt att vara gravid och planera bröllop.. vad säger ni?
Vi har alltid velat gifta oss innan , men, nu blir det kanske inte så.. eller borde vi?
Är ni gifta?
Vi funderar på att åka på en för tidig smekmånad i dec, haha... sista resan utan barn
Och så ska vi på sista resan i januari, till ett spa i schweiz! Super-romantiskt!
Sista resan utan barn här också!