Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Han vill gärna åka men ska beställa avb. skydd!

Jag kommer inte åka! Vad ska jag där och göra om jag inte åker utför? Kan mysa hemma istället i soffan

Vi kommer inte säga ngt, det är väl ganska nära vänner men inte de närmsta, så det skule kännas dumt att säga ngt nu, speciellt med missfallet i bagaget... vi vet ju inte hur det går...

De får ju reda på det om ca 10 veckor... de får väl tycka att jag är konstig fram tills dess

• Muffe80

Jaaaaa.... vi åker Sugar!!

Jag skrev till killen att vi kan säga att jag spar mina pengar till Thailand, för jag vill faktiskt dit i januari eller så...

• Muffe80

Ja, jag tror också jag mer är lite rädd för att bli lämnad själv så pass länge... men det kanske är mesigt att ens säga...

Jag tänker att han kanske kan fatta det själv... :)

• Muffe80

alla får åka med!!!

Sambon är på mig hela tiden om att vi måste gifta oss innan barnet kommer... jag vill inte det, verkar merst jobbigt att vara gravid och planera bröllop.. vad säger ni?

Vi har alltid velat gifta oss innan , men, nu blir det kanske inte så.. eller  borde vi?

Är ni gifta?

Vi funderar på att åka på en för tidig smekmånad i dec, haha... sista resan utan barn

• Muffe80

Vi är redan förlovade .... så det saknas bara giftermål.. men jag vill gifta mig på sommaren, typ juli.. och det är ju sådär.
    Min tanke var att vi gifter oss sommaren efter, dvs juli 2012, då barnet är ett år... vad tror ni om det?
    Är dock rädd att jag är ful och tjock då...

• Muffe80

Är det så dumt att tänka som jag eller borde vi ta det innan maj??

• Muffe80

Ja, ömma bröst, illamående hela tiden, samt lite värk till och från och flytningar...

Lyckos dig utan symtom!! eller du kanske vill ha det om jag känner dig rätt min tvilling

• Muffe80

Då mådde jag liite illa på morgonen innan jag åt samt på eftermiddagen vid 15.00 men det blev bättre om jag åt...

eller alltså, känns som sura uppstötningar nästan, kanske?! Det är inte så jag vill spy....

• Muffe80

Ja det är UCPA och just nu är jag inbokad men det går att boka av.... när vi har berättat... Kändes enklast så

Man sover ju vekrligen skittrångt i de bussarna så jag skippar det : -)

• Muffe80

Plusset syns ju tydligt men inte jättestarkt så det ser ut som du är gravid, jättegrattis och jätteskoj!!!

tror du kanske ska vänta två dagar till och sen testa med CB som visar veckoindikator? Då går det ju inte att misstolka.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3