Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ingen mens är ett bra tecken

Ta digitalt, de är nog mest tillförlitliga i ditt fall skulle jag tro.. Köp NU :)

• Muffe80

Ni som är gravida igen, har ni gått på hälsosamtal eller skippar ni det??

Ska ringa bm nu.

Sugar, när hade du inskrivning osv?

• Muffe80

Love you too tjejen... denna gången ska det gå bra!!!

Bm ska ringa upp mig nu, kanske bokar tid för inskrivning bara denna gång... men däremot vill man ju fråga om extra UL men det får man troligen göra privat...

Hm, ska man göra VUL i v 8 kanske...?! Vågar man sedan berätta för familjen? Det är ju inte långt kvar dit

• Muffe80

Nu funderar man på massa annat istället.
    Vi vill nog göra KUB, vem säger man det till? BM? de kommer troligen säga nej och vart vänder man sig då?

Man kanske skulle boka in hälsosamtalet ändå för att ställa alla frågor man har nu som uppkommit...

• Muffe80

Ska fråga om man får göra extra VUL och UL idag i alla fall...

KUB är jag tveksam till samtidigt som jag vill veta... svårt det där!

Ska någon här göra eller tycker ni det är "oetiskt" att göra det?

• Muffe80

Jag är snart 30 år... och det ligger inte i generna men däremot annat handikapp i släkten.

• Muffe80

jag vet inte, det är en cp-skada och deet är ju inte ärftligt eller så...

• Muffe80

Nu får man grubbla lite..

Hur skulle ni göra med en alpresa i mars månad med buss ner i 30 timmar? inte åka va??

Hur säger man till övriga gänget att man inte kan åka med och ska/vågar jag låta sambon åka???

• Muffe80

Jag kommer nog inte åka, och komme väl säga att jag inte gillade konceptet och kommer åka på annan resa.. typ.

Men, om de åker så att det är ca 8.-10 veckor kvar till förlossning, skulle ni släppa iväg er kille då?? Tänk om man föder för tidigt?

Han kan ju inte säga nu att han inte kan åka för då fattar de, han är liksom fantast och vill verkligen åka också. Han får isåfall avboka senare när vi har berättat för dem.

• Muffe80

Ja det är ju ovanligt. Kommer säga att han kan åka men boka avbest.skydd ifall jag mår skit eller ngt inte ser bra ut... då får han stanna hemma

Hur skulle ni säga till resten av gänget som ska boka nu då? Vad har jag för anleding??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3