Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jo iofs, men jag lär ju få betala 300 även denna gång plus att jag inte vet vad jag ska säga på jobbet + att jag inte vill göra massa VUL i onödan heller... ser hellre ett hjärta om två veckor faktiskt, om jag får välja...

Nu i 6+4 kommer troligen inget hjärta synas eller hur?

Visst, de såg inget vitt i säcken sist, så de vill väl kolla om det är mf på gång, då kanske de kan sätta igång det eller?

• Muffe80

Hm, har inte stämplat ngt högkostnadskort eller så... men de kanske har koll på detta? Jag har noll koll

Jag orkar nog vänta, men visst, när du säger så där så vill man ju kolla att allt är ok. Men jag tänker att om vi väntar lite till och ser hjärtat slå så kanske det är rätt säkert att det kommer gå bra sen....

• Muffe80

Ja eller hur, haha, men man klarar mer än man tror Dock skulle jag bli knäckt om jag väntar två veckor och det visar sig att det inte finns någon där inne.... men då är det väl så...

• Muffe80

Svårt att se på datorn, men det är inte ens bim va?

Vääääänta några dagar!

• Muffe80

har inte bestämt mig om vulet än... är så tveksam till fredagen, dels får jag ta ledigt hela fm från jobbet, sambon kan inte vara med som stöd, och  det kan vara för tidigt att se ngt... v 6+4.

Så att vänta två veckor skulle ju vara bra, eftersom jag inte vill göra vul nu och vul då... om det finns risker med det. Ser hellre ngt om två veckor än får ett svar på fredag som bara förvillar mig, förstår ni?

Vad skulle ni göra?

• Muffe80

Svårt att säga, jag skulle ändå vänta två dagar till och sen ta ett test kanske med CB Digital (vet att en del hatar dem, men då finns inget att tolka i alla fall...) Men jag tror att de tar längre tid på sig att visa om man är gravid eller inte, har jag fått för mig.

annars tycker jag strecket ser starkare ut idag iofs

• Muffe80

Jag skulle välja sex ikväll då, eftersom spermierna lever länge... men jag skulle ha sex imorgon bitti också om möjligt :-P

• Muffe80

Haha min var  nog inte alltid sugen, men jag tvingade honom i rent produktivt syfte... romantic ...

• Muffe80

Däremot har jag himla dåligt samvete nu för att jag är sååå himla tråkig, trött och illamående och vi har inget sex alls sedan plusset kom.. är så rädd att blöda!

• Muffe80

jag hade också ljust blod i något äggviteliknande.. sen kom brunt.. och sen inget :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3