Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
OK :)
Tänk om man kunde fåveta vad kroppen sysslar med. Nr jag var gravid sist hade jag ingen värk alls, som nu, så det måste betyda mens på gång... såg en milimeter stol blodfläck på pappret nyss
OK :)
Tänk om man kunde fåveta vad kroppen sysslar med. Nr jag var gravid sist hade jag ingen värk alls, som nu, så det måste betyda mens på gång... såg en milimeter stol blodfläck på pappret nyss
Vill att karln kommer hem så vi kan testa. Men har inte mensen kommit imorgon vid lunch, DÅ borde det betyda ngt... tycker jag, tycker inte ni det? :) Jag har alltid varit regelbunden förut.
Aha, ja det kan ju vara missfallet som spökar... Förra månaden var den dock 14 dagar efter äl... trodde samma denna månad...
Har nu värk långt ner i livmodern (?)...
Eh jag ger upp hoppet.... ljuuuuuuusbrunt på pappret nu igen, knappt synbart dock men värk hela dagen idag och det har jag inte haft förut så mensen kommer nog ikväll. SÅ, nu ska jag inte hoppas mer utan försöka leva vidare!!!
Fan jag minns inte ens det... :)
Brukar nog komma lite bruna flytningar, kanske? Eller liite rött blod för att sedan komma mer.. Måste fan skriva nner nästa gång hur den börjar haha. Har inte analyserat så mycket förut.
nu har jag en tryckande känsla i livmodern (?) hela tiden... Känns inte som riktig mensvärk dock.
Hur känner du sofy, du sa att du hade värk mycket?
Kanske inte... men mensen är nog bara sen...
Tänk om karln kunde va hemma så man kunde testa... om inte mensen kommer snart blir jag ju hoppfull och tänk om det sen visar neg på söndag och det bara är kroppen som är galen?! Snacka om besvikelse.
Jag tror oc¨ks¨den ska komma hela tiden, går på toa stup i ett :) Lika nervöst varje gång.
Haha tack för att ni håller tummarna. Ikväll ska jag iväg på annat en stund så då kanske kroppen slappnar av och låter blodet flöda...
Grejen är väl den att jag kanske inte hade äl eller att äl var en dag senare än jag trodde denna månad och då ska ju mensen komma idag, så jag ska inte säga ngt alls än... egentligen!
Hade inte lika ont denna gång vid äl som sist, så det kanske inte var ngt. Kan mensen vara sen för att man inte hade äl tror ni?
Väldigt olika alltså... Varför kan det inte vara samma hela tiden samt olika symtom på mens och bebis??? Blir galen.
Nu gör det mer ont, så nu skiter jag i detta och åker hem från jobbet och myser med katten istället!