Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Sugarrush, jag såg ett väldans svaaaagt streck, hoppas det är starkare imorgon.
    inte lätt att inte börja hoppas nu va?

• Muffe80

Hehe förstår det. men du som har så många tester kan ju kolla lite senare ikväll också :)

• Muffe80

Enda som jag lever på just nu är att det känns som en isbit i magen, högre upp än mensvärken så att säga,och så kändes det när jag var gravid sist... Men annars vågar jag inte hoppas något mer :)

Det är lååångt till fredag då jag ska testa, men ngt säger mig att jag inte är gravid denna månad... sorry Sugarrush ;)

• Muffe80

Grattis Sugar! Behöver väl inte ens säga hur avis jag är va? Du vet ju hur man är... :)
    Men kul kul kul att det gick så snabbt för er.

Jag kommer testa imorgon men kommer få neg... Har haft för mycket mensvärk, inga flytningar m.m. så inget stämmer med förra gången jag var gravid tyvärr...

Drack tom ett glas vin i går för jag var så besviken och säker!! Men men... min tur kommer väl, kanske?!

• Muffe80

Sugar, nu vill vi veta BF på nya listan :)

• Muffe80

Testade fet-neg imorse och är så deppad så jag snart bryter ihop. Tre dagar kvar till bim men känns som mensen kommer snart...
    ska bort hela helgen och har noll lust till detta

Varför gick det inte lika bra denna gång? Plus att samma minut som jag låg och väntade på grav.testet så messade en kompis ochsa att on var gravid.... gissa om jag blev ledsen

• Muffe80

Visst hoppet är inte ute än men jag har mensvärk och känner mig inte gravid. Allt är pest och pina och jag klarar inte av folk sm blir gravida, kanske inte ens borde vara inne på fl förrän jag plussar...

Okrar fan inte åka  borto ch sova borta två nätter i helgen och vara social... Säkert är det ngn som kommer och säger de ska ha barn i januari eller februari också, då sätter jag mig ner och grinar helt allvarligt....

• Muffe80

Är det bara jag som är extremt tråkig? Jag har ingen som helst lust att åka till sambons vänner denna helg och sova där två nätter och orka vara trevlig. Denna helg skulle vi ha berättat om barnet men så blir det inte ...

Annars är jag rätt osocial också och klarar mig rätt bra själv men nu har jag världens pms och är sur, ledsen och tycker allt är jobbigt... stackars sambo.. undrar hur länge han orkar med mig.

Tjock känner jag mig också

• Muffe80

Idag har jag haft ont i vänster bröst, det känns som någon slår till på mig och så går det över direkt... liksom på utsidan av själva bröstet... någon med samma??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3