Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack snälla ni gulliga tjejer! Ja, enligt bruksanvisningen så ska ju inte testet vara giltigt men jag känner det på mig ändå. Kontrollstrecket och det andra strecket dök ju upp så varför skulle det tredje strecket inte kommit också om det funnits något där? Inte en tillstymmelse till spökstreck ens... Jag ska ta ett till för säkerhets skull men måste nog vänta tills imorn bitti eftersom det är innan BIM. Har mycket små förhoppningar dock.

Ja Sugarrush, jag vet ju att du var i min sits för bara en vecka sen och se så bra det gått för dig nu! Du inger hopp!

Sofy, håller alla tummar för att allt ser bra ut idag! Vilken vecka är du i? Hoppas de ser något och att du får se hjärtat slå. Om det inte kommit mer blod så är det nog ingen fara. Speciellt inte om du har symtom!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 08:46:15 följande:
    Hörrni.. jag tog ett test nu på morgonen....bim -3... jag tycker mig se en skugga där strecket ska komma... tidigare när jag testat (andra månader) så har det varit totalt snövitt och inget annat.... nu hoppas jag ju...  :S
    Wow, spännande! Är det CB? Jag tog ju CB imorse och det var totalt snövitt så är det en skugga låter det ju mycket lovande. Har du en bild?
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 08:54:53 följande:
    Inte ge upp nu, då ger jag också upp!  Som sagt, vi är före bim!
    Nej då, än är inte hoppet ute! Ditt låter väldigt lovande tycker jag!

Jag har rätt dåliga erfarenheter av testande, har inte hållt på så mycket, så jag vet inte vad det innebär det där att kontrollstrecket inte dyker upp inom tio minuter. Vad är ett kontrollstreck egentligen?
  • Pancakes

Åh, Muffe....jag hoppas så! Sitter ju precis i samma sits så jag vet hur ledsen man blir. Skit också!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 09:31:02 följande:
    Du ger mig hopp! ;)
    Mig med! Fast min var verkligen ingen skugga alls, inte från någon vinkel och inte hur mycket man än tittade. Använde CB. Men som sagt ger inte upp än, skyller på kontrollstrecket än så länge :)
  • Pancakes

Nu griper jag efter halmstrån här...men kan avsaknaden av kontrollstrecket ha att göra med att jag "förstörde testet för två månader sen? Det var ju då mensen var sen och jag plockade fram testet ur förpackningen, tog av hylsan och skulle precis använda det när mensen kom så då stoppade jag tillbaka det igen. Kan det har förstört testet?

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 09:51:53 följande:
    Man ska väl använda testet när det öppnas? Står det inget i instruktionen i förpackningen? Jag vet att det står i bladet som testlagret skickar med sina tester iaf!
    Jo, jag tror det. Kanske torkar den där uppsugningsdelen upp när man öppnar det. Hur som helst, får göra om det imorn men har ändå rätt små förhoppningar...en liiiiiten skugga borde ju varit där ändå om jag hade något som helst hcg i kroppen?

Happiness och Odd, våra testexperter - var är ni? :)
  • Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-08-24 09:56:33 följande:

sugar, har du gått med i någon BF-tråd än då?

Om jag plussar tror jag det är BF den 1 maj... då hamnar vi inte i samma tråd... *snyft*

Men fortsättningstråden för den här tråden finns ju! Alltså de som plussat från den här tråden. Jag tror jag helst skulle vilja hänga i den tråden om jag plussade. En vanlig BF-tråd skulle inte kännas lika bra, där finns det ju en massa folk som inte riktigt vet hur man känner sig.
  • Pancakes

Nu kommer mensvärken, känner igen känslan så väl. Det är fika på jobbet nu, orkar inte ens gå dit, vill inte träffa folk. Usch, vet inte hur jag ska kunna rycka upp mig. Jag är egentligen en positiv person, brukar aldrig vara så här...

• Pancakes
    sofy skrev 2010-08-24 10:17:24 följande:
    ARG!!! Demon helt jävla värdelös läkare! blir ju mer klok av att läsa här än att snacka me henne! hon sa INGET vettigt. vi tog ett gravtest mest för o stilla mitt psyke. då säger hon "jag tycker strecket e svagt" o ja får panik, sen säger hon "jag kan egentligen inget om gravtester så, men jag tycker det. vänta jag ska fråga en barnmorska" o så kommer hon tillbaka o säger "de va tydligen helt normalt. strecken ser ut sådär" IDIOT!! ska inte hon LUGNA mig?!?!  o så frågade ja om blödningen i söndags o hon sa "jag vet inte.. de kanske är normalt.. jag vet inte.."
    Men fyyyy, skojar du??? Så otroligt opedagogiskt! Stackars dig! Gjorde de ingen undersökning?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3