MCT79 skrev 2010-08-11 11:08:47 följande:
OM jag fattat rätt så har man äl 24-48 timmar efter att man får maxutslag på äl-stickorna.. jag hade nog myst tidigt i morgon eller så om man vet med sig att man inte orkar båda dagarna...
Vi har gjort så att v myser varannan dag från ett par dagar efter mensen... på det sättet behöver man inte få total panik om nått inträffar i samband med äl som gör att man inte kan mysa exakt rätt dag. Spermierna lever ju upp till 5 dygn i livmodern också.. under gynsamma förhållanden antar jag. :)
Jag fick mer utslag på stickan idag jag med, inte max men klart starkare än igår.... kanske maxar i morrn!
Ja visst är det lite roligt att vi är helt i synk! Hahha.... denna månad plussar vi... okej?
Jajemen, vi kör hårt nu! Om du fick starkare imorse så är det säkert fullt utslag imorn. Ni får väl hinna med en snabbis innan alla gästerna kommer på fredag :)
Jobbar ju den här veckan så tidigt imorn är inte ett alternativ. Bästa är väl att köra både ikväll och imorn kväll. Får se om jag kanske kan få till en liten lunchdejt imorn kanske :) Usch, det är detta planerande och tänkande som jag vill slippa ifrån, därav att jag vägrat ÄL-test tidigare. Nu sitter jag här och planerar i alla fall precis som jag INTE ville. Suck..