Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack MCT!! Jag har faktiskt ganska mycket molvärk.... Man börjar ju hoppas.
Tack MCT!! Jag har faktiskt ganska mycket molvärk.... Man börjar ju hoppas.
Jag känner precis som dig mimmi, kram på dig! För 13 månader sen började vi försöka få barn. I mitten av juni fick vi missfallet, och sen Wilma i december. Jag vill ha ett levande barn också, och det är smärtsamt att det har gått över ett år nu och jag inte har det livet jag trodde att jag skulle ha just nu. Det känns orättvist, hopplöst, plågsamt, ledsamt, för jävligt.
Angående NY så tog vi också hela resan på Mastercard som också har avbeställningsskydd som VISA.
Tack söta Sofy, Devin är bedårande! Hade du frågat för några månader sen hade jag tyckt att det varit jobbigt med bilderna men det går ganska bra nu. Men då undvek jag familjeliv i största allmänhet också, skulle inte hänga här om jag inte orkade bli påmind om andra barn. Tack söta du för att du frågar - och respekterar om någon inte klarar av att se bilderna! Kram på dig!!
MCT, härligt att ultraljudet gick bra! Ha det så superbra i NY!
Lite ego: Fick typ två droppar blod på papperet idag på eftermiddan, 9 dar efter ägglossningen. Kan vara mensen som är på gång och blir ledsen i ögat om det är så att jag fått en kort lutealfas igen. Det lär visa sig imorgon bitti, jag får alltid mensen på natten/morgonen. Det har inte kommit något mer nu.
mimmi: Då hoppas vi på nidis, för jag har inte blött något mer efter det!
Har faktiskt känt mig tröttare idag, segare, men det kanske beror på värmen.
Tar tillbaka det där, såg att jag började få bruna flytningar nu så snart är mensen här.
Jo jag tror tyvärr det, kom lite rött på papperet nu, så inatt sätter det nog fart. Suck jag känner mig helt uppgiven, jag känner för att ge upp allt och dra täcket över huvudet. Vi gick en promenad ikväll men det känns inte ett dugg bättre. Ska sova snart så natti natti på er
Tack för alla stöttande ord, ni är underbart fina allihopa!
Och precis som Rosen tänkte jag göra ett sommaruppehåll från FL, det är för jobbigt just nu att varje månad gå och hoppas på att det tagit sig.
Stor kram till er alla och hoppas ni blir på tjocken hela bunten innan jag kommit tillbaka igen!
Kram mimmi, hoppas hon håller sig borta från dig trots flytningarna!
Hej alla fina ni! Har saknat er.
Hoppas ni har haft en härlig sommar och att ni mår bra. Jag har haft det jättebra, varit ute och rest och gått på möhippa (som jag ordnade för min syster) och bröllop. Druckit vin, ätit gott, bara försökt tänka bort graviditeter och barn så gott jag kunnat. Slutat stressa, slutat testa. Tapetserat, målat, skött om mina tomater och andra plantor. Där har det växt så det har knakat. Det har varit terapi för mig att få pyssla med mina blommor och plantor.
Jag började jobba för en vecka sen, så nu är vardagen tillbaka. Och nu verkar det som att det äntligen kan ha tagit sig igen för oss... Om det bara vill stanna kvar... Jag hoppas på positiva tester till helgen...! Håll tummarna för oss.
Mimmi, vad roligt att ni äntligen kommit in i kön! Hoppas det har tagit sig innan det ändå.
Och MCT väntar också tvillingar, det är ju helt otroligt att både du och leaeva gör det, stort grattis!! Vad är du i för vecka nu?
Kram på er!!
Tack Lisa!! Oj var det tre till och med!! Hon kommer att ha att göra sen
Hur är det med dig Lisa?