Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag skrev förut om att jag blivit erbjuden ett nytt jobb med provanställning. Jag har tackat ja! Och idag pratade jag med min chef om eventuell möjlighet till tjänstledighet, men det verkar kört. Så nästa vecka kommer jag att säga upp mig! Känns helt rätt faktiskt, ska bli sååååå skönt att komma ifrån den arbetsplatsen.... Skål

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

mimmi, tack sötis!! Jag är jurist och jobbar inom bygglovssektorn, mest med olovligt byggande. Nu kommer jag att byta till domstolsvärlden igen! Jag jobbade på tingsrätt för några år sen och har saknat rättsväsendet en del. Inte brottmålen i sig, utan jag vill fortsätta med fastighetsrätt, miljörätt och bygglov. Så det känns jättebra!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 3+6
  • Dag och natt

Grattis Javisst!! Vilken härlig start på helgen! Gravid

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 3+6
  • Dag och natt

Tråkigt att se vad som har hänt i tråden idag. Jag håller med mimmi i allt du skriver, det var väldigt fint skrivet och precis så jag känner för den här tråden som många av oss hängt i (tyvärr alldeles för) länge! Den här tråden har alltid varit fylld av stöttande ord och hjälpande råd och ska så förbli tycker jag. När jag har mått dåligt och inte längre orkat skriva in BIM-dag för varje månad har jag tagit en paus och det är det bästa jag har gjort just då! Kanske behöver du också en paus nu Together - i all välmening? För bitterhet är inte vackert varken i verkligheten eller i text.