Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Och jag tror inte ens att jag har ÄL den här månaden, min temp har typ inte stigit alls! Haft ÄL-flytningar men det verkar ju inte ha hjälpt... Åh jag känner mig frustrerad över det här, det tog sig så snabbt vid mf förra året och med Wilma men nu inte alls! Trodde ju på läkarna att jag lätt blev gravid men nu verkar det ju inte vara så. Morr! {#emotions_dlg.djavulsk}Jag hoppas för er alla andra, att alla konstiga blödningar visar sig vara nidisar och alla symtom inte är skenisar! Glad

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    JoWiAn skrev 2011-05-19 16:53:36 följande:
    Testade imorse... Negativt....
    Vilken dag är du på? Trist iaf
    LisaVäntar skrev 2011-05-19 17:01:49 följande:
    Negativt som fan här
    Och samma för dig  
    Men det är inte kört förrän tanten har dykt upp!

Men STOOORT grattis till meh!! Nu ska det hålla i sig! {#emotions_dlg.flower}

Förstår inte varför min ÄL verkar ha hoppat över... har ändå känt värk i äggstockarna i flera dagar vilket jag har tagit för ÄL-värk som jag har haft varje gång efter förlossningen. Igår myste vi inte för första gången på flera dagar, och jag kan lova er, om ÄL skett, då var det säkert pga just den dan som det INTE blir nåt... Pessimist, javisst!  
  • Dag och natt

Många kramar MissT!! Jag förstår att ni vill ta en paus, hoppas att det tar sig nångång igen när ni känner att det är rätt tid... {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Kram på er.. ja vad jobbigt med alla strulande kroppar... Att det ska vara så förbannat svårt att få våra små efterlängtade barn! Kan inte det här askmolnet strö över lite befruktning över oss alla så man har nåt att glädjas över när det kommer! Glad

Miss T, jag beklagar bortgången av din morfar  Hoppas att det blir en fin begravning. Hjärta
    mimmi: Ja vad länge ni får vänta! Man vill ju veta IGÅR vad som gäller...
    Tråkigt att ni inte får plus på stickorna LisaVäntar och SoMa. Men så länge tanten inte kommer så hoppas jag att hon håller sig borta...!

Här är jag på dag +5 efter ÄL, tempen har stigit ytterligare, så jag hoppas att den vill hålla sig där uppe. Känner mig faktiskt ganska lugn nu, efter förlossningen kändes det som jag hade panik över att jag inte längre var gravid och kissade på stickorna stup i kvarten för att inte missa ÄL. Nu använder jag i stort sett inte stickorna längre, försöker bara bli av med de sista jag hade så den här cykeln använde jag två stickor. Samma med graviditetstest, nu kommer jag inte testa så mycket i förväg som jag gjort de tidigare månaderna (typ tre dagar efter ÄL började det haha) utan vänta till BIM. Jag orkar helt enkelt inte med stressen jag sätter på mig själv. Tempandet har jag dock svårt att sluta med.. Skrattande

Kram på er!

• Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-05-24 15:03:40 följande:
    Hon måste fatta ovanligt trögt... en tanke slog mig idag.... kan "hon" vara en "han"  ?!  Förvånad
    FruW skrev 2011-05-24 16:02:07 följande:
    Haha, ja så måste det ju va! Envis, tjurskallig o trög... ;)
    Så klart!!!! Det är klockrent! Skrattande
  • Dag och natt

Gäääääsp... jag är jättetrött, och hoppas att det är ett bra tecken... Jag gäspar snart sönder käkarna... Glad

• Dag och natt

Godmorgon alla ivriga testare! Jag kan berätta att jag tog ett CB-test imorse där ett svagt svagt plus syns... Supertidigt så jag skriver inte att jag fått plus än förrän det blir starkare, förhoppningsvis i slutet av helgen, början av nästa vecka. Eller ja, nu har jag bara en digital kvar så den borde ge ganska klara besked så slipper jag fundera om jag är inbillningssjuk eller inte. Glad Det gick inte ens att fota, så svagt var det... Cool

Sofy, jag har försökt maila dig för ett tag sen men jag tror jag har fallit ur från din adressbok. Så om du vill ha mail från mig får du gärna lägga till mig igen söta snälla rara. Skrattande Vill ju höra hur livet leker med Devin! Glad Kram på dig!

• Dag och natt

Åh MissT underbart!! Jag ryser i hela kroppen, vilket underbart besked! Det lät ju faktiskt lite osäkert, jag har för mig att du inte blödde så mycket? Kraaam på dig!

Och tack för alla tummar.... jag tror jag kommer bli en riktig testoman i helgen... Men det känns på nåt sätt i kroppen att jag är påverkat... mitt huvud är jätteslött... haha. Så jag skulle bli lite förvånad om jag inte är gravid, men underligare saker har ju hänt. Glad

• Dag och natt
    Bellas7 skrev 2011-05-27 11:14:18 följande:
    Grattis Havsklippan :) och missT hehe jag e ju inte så chockad som jag sa i den andra tråden :)

Vi saknar er andra, och vill så gärna att ni får plus nu kram
    Vi vill gärna våldsgästa er och bli kvar också! Tack, jag tror att det kan vara nåt den här gången men det är supertidigt, bara nio dagar efter ÄL så ni kan tänka er hur svagt det verkligen är, går inte ens att fota. Men ska ta ett digitalt test på söndag iaf och se om det blir nåt... Kram
    MissT skrev 2011-05-27 11:20:02 följande:

Tack så jätte mycket tjejer Känns så overkligt ännu men underbart. Tack för allt stöd, ni är toppen allihop

Havsklippan - förhoppningsvis gör du mig snart sällskap i en gravidtråd Fick ju mitt mirakel idag och förhopnningsvis får du ditt. Jag har inte haft några blödningar alls och inga känningar av att det skulle vara något fel men eftersom läkaren förra veckan dömde ut det som en ofostrig graviditet har jag ju trott på det hon sa. Men nu ska jag börja njuta igen Mina test var också väldigt svaga i början och nu vet jag ju varför....var inte så långt gången som jag trodde så istället för att plussa svagt på BIM+3 var det tydligen på BIM-4 jag plussade. Hoppas att strecken blir starkare. Håller tummarna stenhårt för dig.

Kram

Vad härligt, jag förstår verkligen att det varit jobbigt i veckan och tro att det inte blivit nåt, men vilken underbar överraskning desto mer idag, så glad för er skull!! 
    needtobreathe skrev 2011-05-27 13:33:12 följande:
    Grattis MissT, underbart! Hade det på känn ;)

Havsklippan; Säger liiite grattis då ;D Ska se om du inte ligger me annars lägger ja in dig igen!!
    Jag säger ett liiiiiiitet tack Skrattande Min sambo ser inte strecket överhuvudtaget, men så ser han inte bra på nära håll heller, och på långt håll syns det inte så bra. Flört
    MCT79 skrev 2011-05-27 16:29:34 följande:
    Oj här händer det saker!! UNderbart MIssT!!! jag visste ju att jag skickade guld-pergo!!!

Havsklippan jag håller tummarna stenhårt för dig! Nu jäklar!!

Här drar mensen mot sitt slut och i morgon kör vi igång med... Pergotime... jag hade tydligen flera uttag från förra läkaren och den vi träffade i onsdags tyckte vi kunde köra med det om vi ville!

Ägglossningstester och gravtester anlände idag! Nu jäklar!
    Och jag håller också tummarna! För mig och för dig och för alla andra fina människor i den här tråden att det ska ta sig för oss! {#emotions_dlg.flower}

Trevlig fredag på er! Kramar
  • Dag och natt

Kunde inte jämföra imorse för jag hade bara ett digitalt imorse som var negativt, så vi får se vad dagarna ger framöver. Obestämd

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3