Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-05-31 13:13:30 följande:
    För att "mensen" kom fem dagar för tidigt och bara var levrad, inget färskt blod, det tyckte inte gyn om utan då sa de att jag måste vänta till jag får en riktig mens och sen kan jag EV få pergp, zzzznark... Död Men jag förstår ändå att de inte vill skriva ut nåt om kroppen krånglar. Så nu hoppas jag att jag inte får nån mens i juni utan plus istället och inte kommer att behöva pergo.
    Aha åh hoppas att du inte får nån mens! Så du inte behöver bekymra dig
    KRAM!!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    needtobreathe skrev 2011-05-31 12:32:54 följande:

Meh84;

Precis som Havsklippan skriver blödde jag massor under min graviditet.. 4+4 kom de massa blod en söndagkväll, jag bröt ihop o ställde in mig på MF igen.. men de avtog o kom inge mer förrän 3-4 dar senare, samma sak då.. sen dröjde de till 7+2 men då rann de längs benen, kom ut klumpar o allt möjligt o ja åkte in akut för o få de bekräftat, men då låg min lilla grabb därinne o hjärtat slog :) Sen fortsatte det med blod/rosa/brunt till o från i fleeeera veckor.. men ja, nu är han här! Håller tummarna för dig :)

Havsklippan;

Men åh va jobbigt! "Hoppas" din cykel är lite rubbad o att du får utslag på digitala snart! Heja heja!

Tack söta du, beställde från testlagret idag så jag kan testa lite mer.
  • Dag och natt

Det var nog falsk alarm trots allt för inatt började jag blöda. Både cykeln och lutealfasen har blivit längre. Trist att jag inte känner igen min kropp längre, den verkar vara extra känslig och mottaglig för allt och det känns som att jag inte kan lita på den. 

Imorgon åker vi upp till mina päron så jag har en massa att göra idag, och träffa en kompis ska jag hinna göra också. Så jag kommer nog inte skriva något här förrän efter långhelgen! Men hoppas att ni får en härlig långhelg med värme och sol! Kramar! {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

BIM MAJ
    13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF) 
    14 maj - LisaVäntar (2:a försöket, förlorade Viggo i v 22)
    26-28 maj. Rosen1 ( 4e försöket, 2 mf)

BIM JUNI
    14 juni - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 4)
    19 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)

BIM JULI
    1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84

MissT (2MA, det senaste dec-10)

• Dag och natt

Ingen fara med mig, jag känner mig ganska nollställd faktiskt. 
    Men det blir skönt att komma hem till mamsen och pappsen.

Känner du dig lite bättre nu LisaVäntar? Du jobbar inte idag hoppas jag. Jag hade själv en dipp igår men idag känns det som vanligt. Kram! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Vad gullig du är Soma! Jag har världens mensvärk så jag tror inte det. Men jag hinner ju teoretiskt plussa i juni faktiskt så vi får väl hoppas att vi får några riktigt fina starka plus nu istället!!

• Dag och natt

pixan, hoppas det tar sig!! Trevlig helg och kram!!

• Dag och natt

Haha ja precis vilken sol! Här är det jättemolnigt och har regnat på morgonen. :D

• Dag och natt

Läser men skriver inte så mycket nu. Här är också ÄL på ingång så nu är det hög tid att sätta fart... Har inte alls haft ork över för nån verkstad nu men man måste ju.
    Kram på er! 

• Dag och natt

Men oooooh vilka härliga nyheter det kommer här i juni, GRATTIS MCT och Mabaja!! Det är ju underbart! {#emotions_dlg.flower}

Nu har vi köpt en ny dator iaf så nu kan jag förhoppningsvis orka hänga lite mer här igen.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3