• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Kaos85 skrev 2011-09-26 18:01:55 följande:
    En liten funderare.... Jag har genomskinliga "töjbara" flytningar.. Alltså de ser ut som de som man har vid ÄL.. Men mina ÄL tester ger inget utslag... Alls... Inte ens en antydan till streck... ÄL eller inte ÄL?? Något annat?? Nån som vet?? 
    Jag fick/får alltid älflytningar 2-3 dagar före post ältest! Fortsätt testa!
    Väntar tvillingar! 18+1 idag!
  • MCT79

Togheter, ta en tredjedels tablett om dagen... dela den i tre delar alltså. En del tar från plus, andra från ägglossningen... får du mens så slutar du ta den till nästa ägglossning/plus! :)

Näe det är så låg dos så det är inte farligt alls.

Jag tar Trombyl, vet att leaeva gjorde det också!

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 18:58:09 följande:
    Kaos, jag säger som MCT, fortsätt testa! För mig är det likadant..

Havsklippan jag vet inte... Så fort jag doppat Stickan senaste mån har tanten kommit.. Så nu tänker jag inte testa.... ;)

Together jag käkar albyl. 1/3 om dagen, från äl till mensen... Nej inte farligt :)

MCT hur går det med smärtan??

Vet ni????????!! :D
    Vet vi vad, vet vi vad?!??!??!??!?!   TEEEEELL UUUUUS!!!!!

Mimmi jag står "på alla fyra" på kontorsstolen här! Sambon är överlycklig....
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-09-26 19:04:39 följande:
    Grattis Pandora!! Kul med pluss!!

Mimmi, säger som alla andra- spännande!! Jag har ett knep för att kolla om mensen är på G elller inte, så slipper man slösa dyra test... Ska jag inboxa dig? Tyvärr har det iaf för mig varit ganska säkert, så utifrån det så tror jha min mens kommer att komma igen... SUCK!! Blir galen på denna väntan...

Berätta vad?!?!? Pluss!!??

KRAM!
    Berätta, hur gör du det??
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-26 19:12:57 följande:
    jaa nu blev jag också nyfiken, hur gör du då?
    berätta för alla :)

Javisst-  Ja jag har fått utredningstid den 21 oktober, så inte så långt dit men jag tänkte försöka med albyl som ni tipsat om men ..ägglossningstest är väll bäst att införskaffa sig då man måste hålla koll på det för att käka, vilket företag säljer mest billigast ?

Kram
    Testlagret och billiga tester har bra priser....  vet du jag har en massa ligger... ska jag kolla hur många det är?
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-26 19:13:54 följande:
    MCT du har en sträckning i ligamentet baktill. Barnen växer mycket nu och så kommer det kännas av och till runt mage o rygg i 22 veckor till tyvärr. Ta två Alvedon och köp en vetekudde. Lindrar massor.
    Sunshine.....  ;P

Hur mår du? Kommer tänka på dig i morgon!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 19:26:54 följande:
    Vi har fått tid till startsamtal för Ivf, är sååååå glad!!

O så tankspridd att jag hällde soppa i hela mikron plus på bänken, så blev städning innan mat..
    Men jaaaaaaaaa!!!  När då!

Nu kommer du ju iofs plussa när du testar men det är ju bra med en backup! ;)  KRAM!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-26 19:14:58 följande:
    ja jätte gärna :)
    Inboxar dig!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-26 19:38:30 följande:
    2 november :)
    Inte långt alls ju! Vad skönt, nått att räkna ner till! Solig
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-26 19:53:45 följande:
    Grattis Mimmi :))

MCT jo jag mår toppen faktist hehe sammandragningar bara men får se i morgon hur det går. Hoppas hoppas att tappen är opåverkad. Utan min vetekudde (finns på Apoteket) hade jag blir knäpp av den smärtan. Men när två el tre barn växer så växer de i omgångar. Vilket lsträcker livmodern ett tag o gör skit ont. Jag får minst så ont två ggr i veckan.
    Försvinner smärtan när du ändrar ställning då?

Jag står på alla fyra här.. knäna på stolen och armarna på bordet... ergonomiskt och bra! Men då är jag nästan smärtfri!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3