Alicia 72 skrev 2010-11-18 08:57:23 följande:
Det är ju klart starkare än igår!
Men jag undrar en sak, om du sparar flera dagar gamla test för att ha att jämföra med, bleknar inte strecken på de äldre då? Eller upplever du att de fortfarande är så starka som de var från början?
Konstigt med blödningar! Och jag förstår att det är oroande! Jag kan ju bara hänvisa till historien jag berättade igår, när jag var gravid första gången, så blödde jag ju egentligen precis som du.
Jag var ung då och graviditeten var oönskad så varje morgon när det strömmade till lite drog jag en lättnadens suck, men sen hände det ju inte så mkt mer under dagen.
Jag räknade ändå detta som mens och testade därför inte. Efter ytterligare någon vecka mådde jag dock så illa att jag inte kunde äta någonting, bara kräktes, och boobsen stod som på Pamela Andersson. Kunde inte ha några kläder alls för jag hade gått upp minst 2-3 kupstorlekar! Jag hade så ont i brösten att jag fick sova med BH.
Herregud, det var gravsymtom man hade kunnat mörda för idag!! Med dem med mig hade jag inte varit minste orolig för mf... Jag valde dock att avsluta den graviditeten då jag var 20 år och inte längre tillsammans med killen.
Men hur som, eftersom hcg fortfarande ökar så finns det ju en stor chans att det är liknande blödning du har.
Tråkigast av tråkigast är väl att det så här tidigt inte finns något annat att göra än att vänta. BLÄ!!!
Alicia
Jag kan ha slängt om testet överst med det i mitten, för det som ser "gulast" ut är det från i tisdags och jag har aldrig sett dagens streck så tydligt, de andra kunde man knappt ana vid testtillfällena, var tvungen att ropa in mannen också... Men om man jämför de två testen fr igår med de tre testen fr idag, så syns det väl att dagens är starkare än vad gårdagens var igår?
Jag hoppas på det bästa, men vågar ändå inte tro nåt, däremot hade jag förväntat mig ett snövitt test imorse, inte nåt som var starkare,... Så länge testen blir starkare väntar jag gärna!
Matilda