• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

pixerpie skrev 2010-11-20 15:36:46 följande:
    SoMA, hur stämmer gravid v 1-2 i förhållande till äl då??

Sugar, ja tillsist tar tårarna slut!!! Men ni har ju lätt att bli gravida iaf!! ( Vilket inte jag har, suck!)

Mimmi, kan också känna igen de känslorna! Så att det tar lite tid kanske eg gör gott... Vet att jag ommer bli övernojjig nästa gång jag bir gravid, men tre mf på raken är ju inte vanligt! Härligt du kom med i studien!

Nu åter till köket med bak och mat!!
    Det borde väl stämma ganska bra? Hade starkt utslag på äl-test 02 nov, jag har ingen vidare koll på sånt här och jag vet inte heller hur regelbunden min cykel är, förra månaden kom mensen på dag 32, annars har den kommit på 28-29 sen missfallet.
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-20 15:41:35 följande:
    Äsch, det är okej.
    Nu är jag mest bara trött på PMS och min sura sambo, fattar inte vad det är med honom.
    Kram på dig, och testa gärna med stickor imorrn så du kan se att strecket har blivit starkare!
    Ja, det är rätt! Nya friska tag!! Jag är oxå inställd på att inte deppa ihop totalt om det inte går den här månaden heller...
    Kan det öka redan till imorgon på stickan? Jag hade tänkt försöka hålla mig till onsdag, fast det kommer jag aldrig att klara  

Kram på dig med! Njut av den där Periquitan nu om du har den kvar! Hjärta
  • SoMa72
    Happiest skrev 2010-11-20 15:43:33 följande:
    mitt streck blev starkare länge trots missfall så det är svårt att lita på testen tycker jag...
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, det lät ju inte så bra Rynkar på näsan Jahapp... Då får jag väl kanske ställa in mig iaf på nytt mf då
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-11-20 15:54:44 följande:
    Fast ta det med en nya salt.. min har varit som sugars... vänt på ett par dar till negativt igen.. så det betyder inte ett smack. DU är DU och DIN kropp är inte som någon annans. Du ska inte jämföra dig själv med andra, men jag vet att det är skitsvårt!
    Det enda du kan jämföra med är ju dina tidigare testar!  KRAM!
    Tack, jag ska försöka! Höll nästan på att börja bryta ihop där ett tag... Du har helt rätt, tusen tack! {#emotions_dlg.flower}

KRAM!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-11-20 15:57:16 följande:
    Kikade på dina tester SoMa, och de har ju blivit mycket starkare på två dar!!
    Ja, de har ju det och då känns det ju banne mig inte roligt om det ändå är nåt nytt rackarns mf trots starkare test.... Men nu ska jag försöka tänka positivt! Foten i munnen
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2010-11-20 16:15:43 följande:
    Ohh gråter med dig sugar :( vet hur det känns och jag kan inte heller ta det med gubben, han e trött på tester och vara el icke vara gravid. Jag vill knappt visa honom testen längre när jag ser strecken. Nästa gång jag plussar så ska jag visa honom en v efter bim om jag får behålla det då.
    Men man e inställd på att det går åt helvete iallafall.
    SoMa jag tror att om testen blir starkare kan du andas ut gumman, javisst kan man få missfall i allafall och allt skit kan hända i magen. Men hallå du kan ju gå ut och en bil kör på dig. Allt kan hända men det är INTE troligt så NJUT av din lilla bebe i magen

Kramisar
    Får fortsätta testa och hoppas på det bästa, får väl hålla mig inomhus så jag inte blir överkörd... Flört Skämt å sido, helt sant det du skriver.

Håller tummarna för att alla härinne ska få fina julklappar i form av Plus och bebbar som vill stanna kvar hos oss! Hjärta

Kram
  • SoMa72
    Happiest skrev 2010-11-20 17:30:55 följande:
    Det var inte alls meningen att skrämma dig, det är ju fullt möjligt att det inte alls är något missfall för dig! Ville bara att skriva att man inte helt kan lita på testen, det är bättre att du går och tar blodprov så att du kan se att nivåerna stiger i rätt takt.
    Ingen fara, jag har lugnat ner mig lite nu... Flört Ska kontakta BM i början av dec om allt går som det ska, så då får de kolla att allt står rätt till.
  • SoMa72

Jag lät iaf bli att testa idag, får bli en annan dag. Tänker absolut göra vul, vill inte att det blir som sist, alla möjliga gravsymptom i flera veckor trots att fostret aldrig utvecklats eller hade tillbakabildats.

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-22 08:27:48 följande:
    Konstigt är det. För det såg ut precis som vid mitt förrförra missfall. En boll med små ådror på.
    Jaja, skit samma, jag befann mig kanske i chock och såg fel, eller nåt.

Nu lämnar jag tråden och kurerar mig, lycka till ni andra.
    SoMa, jag håller tummarna för att allt går bra.
    Jag håller tummarna för att snart få se dig i en gravidtråd! Hjärta

Tror det är kört här, tog ett nytt test imorse som var svagare vad jag kan se... Gråter Ligger i galleriet.

Kram!
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2010-11-22 08:57:03 följande:
    Njae, enligt bilderna ser det definitivt inte svagare ut tycker jag? Men det kanske upplevdes svagare i verkligheten?
    Hur är det med blödningarna?

Alicia
    håhå, gör det inte? testet var ju ganska så blått (över det vita), så det var väl kanske därför som det kändes svagare... blöder nästan inte alls nu, men de senaste dagarna har det ju mest varit tunt, tunt, rött blod...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3