Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hello my ladies!!!!!

Snyggt jobbat BEV med fortsatt tråd. Perfekt!!!!!

Alla samlade!?!?!?! Vi fortsätter våra försök att bli gravida. Trägen den som ger sig. För eller senare kommer vi alla att plussa härinne. One way or the other

På fredag har jag äggplock...Läskigt!!! Hoppas inte det gör ont. Ikväll tar jag sista sprutan och det är ägglossningsprutan. Nu hoppas jag alla äggsläpper och att det är många.

Hoppas ni mår bra i den härliga vårvärmen!!!!!

• Happiness

Snart ska jag sätta in mig på BIM-listan igen. Har rikigt saknat den.

ODD: Vet inte om du har rest iväg än. Mina tankar är med dig och jag hoppas du kickar ass därborta. Tryck till honom förgott och ta med dina små kära hem.

JAG ÖNSKAR DIG LYCKA TILL!!!!!

• Happiness

BEV: Haha tvillingar låter ju suveränt!!!!! Säger GRATTIs!!!! Min son säger alltid att han önskar sig en enäggstvilling om jag blir gravid Haha!

• Happiness

Välkomna alla nya. Varför ni är här är ju fruktansvärt...men det är skönt att vi alla har varit igenom samma sak. Ni kommer trivas här..

• Happiness

kajsa-lisa: Tack för all peppning. Det betyder mycket ...Är super koncentrerad och fokuserad på det jag ska göra så FL har hamnat på sidan av den senste tiden. Men I´ll be back...Längtar efter att få skriva in mig på BIM-listan igen. Den ser så naken ut utan mig..HAHAHA!!! Nä jag har inte drabbats av storhetsvansinne fösöker bara få mig själv på gott humör. Är så svinrädd för imorgon.

Vet ju med mig att jag inte tål någon smärt överhuvudtaget...trots att jag fött fram en klump på 4600...

Skriver imorgon så fort jag kan. Morfinet och cervixblockaden kommer väl göra så man är lite dizzy i huvudet. Hoppashoppas att dom hittar några ägg annars blir jag galen.

Inte helt bekvämt att gå omkring med 7 stora äggblåsor (vanligtvis har man ju 1 vid ÄL). Idag är jag alltså i ÄL tog en hCG spruta igår som gör att äggen släpper. Idag ska jag inte ta någon spruta alls och imorgonbitti smäller det.  Sen ringer dom mig på lördag för att tala om hur många ägg som blivit befruktade. Har man 5 befrukatde ( tror inte jag kan få det ) så långtidodlar man på 5 dagar. Då sätter dom in en blastocyst. Nu vill jag detta ska vara över. Kramar till er och jag skriver så fort det händer något. KRAM

• Happiness

Tack tack tack och åter tack till ALLA ni underbara tjejer härinne. Vad skulle jag ta vägen utan ert stöd...känt mig betyligt ensammare i denna kamp antagligen. jag vill ge er en STOR bukett blommor.

Här precis kommit hem från sjukstugan. Här har jag gått och skrämt upp mig själv hur mycket som helst...ja ni vet ju ...så visade det siga att det var en baggis. Fick en kanyk i armen med morfin. Haha jag bara låg och flummade. Innan jag kom in hade jag träffat Tomas von Brömssen och några dagar innan Kristin Kaspersen. Jag är ju en sån pinsam persom så jag går ju fram och snackar med dom.

Precis som vi vore bundisar... .Detta låg jag och yrade om i morfin ruset. Sen la hon en bedövning i slidan. Inte farligt alls... 5 ägg fick dom ut. Glad för det! Som vi alla vet här inne vet vi ju att äggblåsor faktiskt kan vara tomma. Ska tillbaka på söndag för att sätta in embryot. Men det är inte säkert att något blir befruktat. Ikväll ska jag ta vaginatorer med Progesteron. tre gånger om dagen tills jag plussar.

Så på söndag kan jag förhoppningsvis komma med på listan igen. I vissa fall långtidsodlar man, men det vet dom inte på förhand. Nu känner jag mig trött och blöder lite efter insticket. Är otroligt tacksam och glad över att det gick så bra.

Tycker om er alla!!!!!!!!

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-21 19:06:48 följande:
    Haha... Söta, söta Happiness. Skönt att allt gick bra. Din lilla historia fick mig att skratta. Morfin verkar helt klart underskattat... ;)
    Hallå tjejen....haha ska vi morfa lite ...Kul att höra från dig. Hur mår lilla mamman? Lugn hemmakväll?
  • Happiness

Funderar allvarligt på att ta ett glas rött ikväll. Det kan ju bli det sista,,men jag vet inte om det är så bra om ET är på söndag....nä nu vet jag...blev sugen på Bailys..min favvo.riktig kärring dryck med is i självklart

• Happiness
    kajsalisa skrev 2010-05-21 19:15:35 följande:
    Jag mår bra, fast trött, hungrig, kissnödig och uppblåst. Ser det som positiva tecken dock. 3 veckor kvar till UL... Ska du ut i solen å kolla Varvet imorgon?
    Ja dom sa ju att det ska bli kanon väder...och 40.000 löpare. Inget är som GBG!!!!Haha.. Får se hur jag känner mig i magen. Just nu är det BLÄ!!!

Vad spännande med UL....Det är en milstolpe.Ska du ut och kolla imorrn?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3