Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
ODD: Jag har en present till dig . Kolla i mitt galleri om 1 sek.
ODD: Jag har en present till dig . Kolla i mitt galleri om 1 sek.
Bästaste ODD....nu är presenten klar! ...Jag för att nu inte mår så super illa. Hurra för postafen. Var inne och snurrade i magbildstråden. Vilken tjusig mage du har. Haha! Läste hur ni jämförde nyanserna. Själv ser jag ut som en Albyl minor tablett. Ska inte blända er med en magbild. Yet!!!!
Väntar på att min bäbis ska komma hem...Haha! Han har varit borta massor av dagar (3).
Nä det börjar inte sjunka in. Du vet...FETT BLÅTT PLUSS CB....det måste ju räcka med lördag. Sen orkar jag baske mig inte vänta längre. US-testerna är slut., så dom kan jag inte heller förlusta mig med
KRAMKRAMBSÄTIGASTEODDIS
"och tar du det, oavsett när, så ska du ta bort absorberingsdelen först när 10 minuter har gått om du vill spara testet. likaså med kortet )"
Du är för roligt härlig..ja jag ska försöka klara detta...Haha! Kortet är väl nästan det viktigaste av allt. Haha!
Nu kommer den förlorade sonen.
Springer in och kollar på ditt CB.
*******************************************KRAM MIN GRAVIDA VÄN ODD*****************************************
Beklagar ni tjejer som fått MF....om någon vet varför man fårgå igenom detta helvete och vad som är vitsen med det får gärna kontakta mig...Känns bara så fruktansvärt meningslöst liksom. Vem har kommit på detta? Han/hon borde fått spraken för länge sen.
jag själv är super rädd för att få ett till....undra hur lång tid in i graviditeten man ska känna så här? Livrädd varje dag för att det ska komma blod i trosan. Tråkigt att gå en graviditet utan att tillåta sig själv att vara gravd. Fruktansvärt! Nu är jag ju så tidig och jag hoppas verkligen denna skräck känsla sakta kligar bort ju längre tid det går.
ODD-VÄNNEN! : Something just for you. In my gallery!!! Tänker på dig! Nu har jag äntligen fått det FETA plusset vi snackade om. Mycket starkare än vid IVF:n så det bådar gott. Plusset är inom tiden och fotat..yes mam .
Joinade facebooken. Har ett CB kvar nu incase off...typ att lukten i kylskåpet-försvinner-test. *kramis*
Rätt barn på rätt plats på rätt tid.....mottages varmt...
Vi har iallafall lärt oss en skola i ödmjukhet...inte illa det. Också en ganska klen tröst . Vi var ju tillräckligt ödmjuka innan tycker jag. Nä nu ska vi njuta. Doctors order!!!!!
Tjhoooohoo Kolbodtjej. GRATTIS och vad kul att vi har så täta BF. Hoppas nu vi får följa varann.
Kajsa-lisa: Jag hoppar inte över till den andra tråden än. HAha först sa jag fetpluss nu säger jag första VUL. Det slutar med att jag stannar här i 9 månader icke gravid liksom. Då blir jag utslängd av dom andra tjejerna.
ODD-vännen: Blir lessen när du är lessen. Har det hänt något? Ska inte din man ha semester snart? För mig funkar det alltid att umgås med mannen. Då hinner man inte tänka så mycket och därmed blir jag mindre nedstämd. Mina tankar går ju hela tiden till MF och det är ju inte en särskilt upplyftande tanke. Har lyxat till med Amelia vänta barn tidning BARA för att komma på andra tankar.
mimmi80: Tack för ditt stöd! Tycker du verkar som en rikigt go tjej. Jag lovar att du snart kommer bli gravid. Vet du varför jo därför att hela den långa gravid-listan som vi har här har uppkommit på ett halvt år. Vi kan säga så här. Från och med idag...inom 6 månader kommer du vara gravid. Hur har det gått med TSH värdena? Jag har dåligt minne nu...förlåt om jag frågat eller upprepar mig.
Delar ut KRAMAR till alla som behöver. Ett regn av kramar!