Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

ODD: Jag har en present till dig . Kolla i mitt galleri om 1 sek.

• Happiness

Bästaste ODD....nu är presenten klar! ...Jag för att nu inte mår så super illa. Hurra för postafen. Var inne och snurrade i magbildstråden. Vilken tjusig mage du har. Haha! Läste hur ni jämförde nyanserna. Själv ser jag ut som en Albyl minor tablett. Ska inte blända er med en magbild. Yet!!!!

Väntar på att min bäbis ska komma hem...Haha! Han har varit borta massor av dagar (3).

Nä det börjar inte sjunka in. Du vet...FETT BLÅTT PLUSS CB....det måste ju räcka med lördag. Sen orkar jag baske mig inte vänta längre. US-testerna är slut., så dom kan jag inte heller förlusta mig med

KRAMKRAMBSÄTIGASTEODDIS

• Happiness
    Odetta skrev 2010-07-06 16:10:29 följande:
    WOOOHOOOOOO *lycklig*

Ser FIIIIIIIINT ut Tacktacktacktack!!!! Nu har jag fått min dagsdos av positiva test

*bamsekram*
    Tycker du verkligen att detta ser vettigt ut...jag menar varför kan det inte vara lite starkare. Blir sur. Men jag kollade på dina och jag tycker iof att våra färger stämmer i tid. Vad är jag på idag ODD? Ska se....ÄL+16 va? BIM dag är det iallafall så långt är jag med. Suck nu ska det vara ett sånt där smaskigt illrött jordgubbstreck. YAMMI!
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-07-06 16:20:42 följande:
    Ja, ÄL +15 eller +16 är du på idag Strecken blir inte lika starka förrens om en vecka så jag tycker att ditt ser fiiiiiiint ut! Och skulle du ta ett CB typ idag så skulle du få det där fina klara plusset redan idag på det *försöker att locka dig in djupare i testfördärvet* Man kan alltid köpa fler och ta på lördag....

*kram*
    Haha ja oss missbrukare emellan....Hej vi heter ODD och HAPPY vi är testmissbrukare (fast ODD är lite värre ) Vad GLAD jag blir att du tycker det ser bra ut. Ja du vet ju hur nojjig man är. Tänk om jag skulle få det där safirblåa *ASG*, mörkblåa,azuurblåa färgen redan idag. Fantastiskt!

Det värsta är ju att apoteket har flyttat in på ICA. Livsfarligt! Kommer ut med 4 CB+ 1 liter mjölk.Haha!
    "Nu har jag storhandlat älskling"....

Hmmm är du säker på att det skulle bli blått idag? Funderar på att handla mjölk *visslar och himlar med ögonen*
    KRAJM
  • Happiness

"och tar du det, oavsett när, så ska du ta bort absorberingsdelen först när 10 minuter har gått om du vill spara testet. likaså med kortet )"

Du är för roligt härlig..ja jag ska försöka klara detta...Haha! Kortet är väl nästan det viktigaste av allt. Haha!
    Nu kommer den förlorade sonen.

Springer in och kollar på ditt CB.

*******************************************KRAM MIN GRAVIDA VÄN ODD*****************************************

• Happiness

Beklagar ni tjejer som fått MF....om någon vet varför man fårgå igenom detta helvete och vad som är vitsen med det får gärna kontakta mig...Känns bara så fruktansvärt meningslöst liksom. Vem har kommit på detta? Han/hon borde fått spraken för länge sen.

jag själv är super rädd för att få ett till....undra hur lång tid in i graviditeten man ska känna så här? Livrädd varje dag för att det ska komma blod i trosan. Tråkigt att gå en graviditet utan att tillåta sig själv att vara gravd. Fruktansvärt! Nu är jag ju så tidig och jag hoppas verkligen denna skräck känsla sakta kligar bort ju längre tid det går.

ODD-VÄNNEN! : Something just for you. In my gallery!!! Tänker på dig! Nu har jag äntligen fått det FETA plusset vi snackade om. Mycket starkare än vid IVF:n så det bådar gott. Plusset är inom tiden och fotat..yes mam .
    Joinade facebooken. Har ett CB kvar nu incase off...typ att lukten i kylskåpet-försvinner-test. *kramis*

• Happiness
    ODD: Ska försöka börja njuta. Och JA du har rätt som alltid. Tänk om det är Albylen....hisnande tanke. Eller grisen.Haha!
    Jag tänker på dig och jag joppas du känner dig starkare idag. Right behind ya.
  • Happiness
    Oooooooooooiiiiiiiiiii nu hoppar jag..
    {#emotions_dlg.flower} JULI {#emotions_dlg.flower}

19 juli-färnevik (2:a försöket efter MA i april,samt MF jan-10, MF maj-09...)
    24 juli - Mimmi80 (3 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    27 juli - MCT79 (4:e försöket efter X jan-10)
    29-30/7 Väntan på en liten (2:a försöket efter MA maj-10, nu jäklar ska det bli bebis)
    30 juli - Pancakes (tredje försöket, MA början på april-2010)

HjärtaVI SOM VÄNTAT PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNINGHjärta
    Lillamy3
    Tejj
    Polarbjörnen (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni.
    Havsklippan
    Mallanis
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
    Sugarrush

Hjärta  VI SOM TAR EN PAUS Hjärta
    Maria204

Drömmer HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN?
    Drömmer
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH
    Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
    Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    Pixan ( andra försöket efter mf i april, även mf feb)

Gravid GRAVIDA
    Gravid
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3- 2011
    Happiness BF 14/3-2011
  • Happiness

Rätt barn på rätt plats på rätt tid.....mottages varmt...

Vi har iallafall lärt oss en skola i ödmjukhet...inte illa det. Också en ganska klen tröst . Vi var ju tillräckligt ödmjuka innan tycker jag. Nä nu ska vi njuta. Doctors order!!!!!

• Happiness

Tjhoooohoo Kolbodtjej. GRATTIS och vad kul att vi har så täta BF. Hoppas nu vi får följa varann.

Kajsa-lisa: Jag hoppar inte över till den andra tråden än. HAha först sa jag fetpluss nu säger jag första VUL. Det slutar med att jag stannar här i 9 månader icke gravid liksom. Då blir jag utslängd av dom andra tjejerna.

ODD-vännen: Blir lessen när du är lessen. Har det hänt något? Ska inte din man ha semester snart? För mig funkar det alltid att umgås med mannen. Då hinner man inte tänka så mycket och därmed blir jag mindre nedstämd. Mina tankar går ju hela tiden till MF och det är ju inte en särskilt upplyftande tanke. Har lyxat till med Amelia vänta barn tidning BARA för att komma på andra tankar.

mimmi80: Tack för ditt stöd! Tycker du verkar som en rikigt go tjej. Jag lovar att du snart kommer bli gravid. Vet du varför jo därför att hela den långa gravid-listan som vi har här har uppkommit på ett halvt år. Vi kan säga så här. Från och med idag...inom 6 månader kommer du vara gravid. Hur har det gått med TSH värdena? Jag har dåligt minne nu...förlåt om jag frågat eller upprepar mig.

Delar ut KRAMAR till alla som behöver. Ett regn av kramar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3