Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
grattis mallinis!!!!!! snyggt jobbat :-d
grattis mallinis!!!!!! snyggt jobbat :-d
Smålandsjänta: Gråter md dig...Beklagar så mycket. Blir så trött på att vi måste behöva gå igenom sånna här helveten...Tycker det är bra att det inte berättat. Om jag blir gravid ska jag heller inte göra det. Man får så mycket att "städa upp sen".
barnen berättade det för alla barn och lärare på skolan. Herregud jag tror dom fortfarande undrar...
Äntligen kan jag skriva in mig på listan igen...LYCKlG för det!!
MAJ
20 maj - Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)
25 maj -puttekulan(6:e försöket efter MF dec-09)
29 maj - odd (första försöket efter 4de mf på raken maj-10)
JUNI
2-3 juni Pancakes (MA början på april-2010)
2 juni (osäkert!) 1 försöket efter MF i april, även MF augusti-09
4 juni MCT79 (2:a försöket efter X jan-10)
6 juni - Happiness ( MA nov -09, försöker med IVF)
Vi som väntar på mens eller ny ägglossning:
Tejj
Pixan (efter 2 mf på 2 mån, suck! )
LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)
Smålands jänta i storstaden (MF dec-09, MA maj-10)
Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
Frikadellen
Bechi
Linda840406
Tess JH
Gravida
Vi som plussat (namn+BF):
Malten, BF 26/8 -2010
MCH, BF 8/9 -2010
LINO, BF 18/9 -2010
Mabaja, BF 27/9 -1010
MB73 BF 30/9 -2010
Gosemysan, BF 4/10 -2010
Nataliesliv 20/11 -2010
Mikaela 1/12 -2010
2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
maria204 BF 31/12-2010
kajsalisa BF 2/1 -2011
PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
rontgensyrran BF 6/1 -2011
Bev BF 10/1 -2011
misslouie BF 17/1-2011
fröken SJ BF 17/1-2011
Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
Mallanis BF 19/1- 2011
Såg embryot innan dom satte in det. Embryologen tog ett kort på det åt mig. % st delningar var det eller bubblor. jag är glad för att jag har den lille i magen. Men samtidigt vet jag att jag har bara 20 procents chans om ens det. Så om jag ska vara ärlig så har jag svårt att tro på detta. Men men jag måste bli överbevisad.
Den 6 juni har jag testdag och det är ingen idé att testa innan. Dom ska försöka långtidsodla två st och dom får vi då till frysen. Får brev hem om det lyckades om en vecka cirka. Vi har sagt att om detta misslyckas tar vi dom andra också, sen går ridån ner .
Vet inte rikigt hur hårt jag kan sporta nu så jag ska sticka in näsan i IVF trådarna och fråga.
Idag sket jag i allt vad restriktiner heter ...Haha ni känner ju mig. Ovitrellen som sagt KAN vara i urinen i 10 dgar står det i FASS. Men vad 17 tänker...Jag brukar ju testa varje dag bara få att få stegring eller avtagande streck. Har ju liksom vanan inne. Sagt och gjort jag tog ett gravtest igår och där var det ett streck. Inte super starkt men ändå...ok tänker ju jag om det är ovitrellen så måste ju strecket klinga av eller hur??? Det tycker jag verkar super logiskt iallafall så idag tog jag mitt sista och det visade samma streck. Nu är jag frustrerad över att det inte är strakare...menmen jag är glad och tacksam för det lilla. haha! så nu har jag beställt 15 st gravstickor från testlagret.
Allvarligt talat jag måste göra så här tror jag för min egen del annars blir jag GALEN och EXPLODERAR!!!! Tänk att testa på TD BARA FÖR ATT MÖTAS AV ETT STORT MINUS. Nenej bättre att vara lite förberedd och följa utvecklingen.....
*************************KRAM**********************************
Undra hur det går för ODD föresten. Kajsa-lisa...visst har vi en bra känsla kring detta med USA...känner på mig att hon kommer lyckas. Shit vad GÖTT om det blir avgjort nu...
Tror ni inte ODD skulle klappa händerna och jubla åt min gravtest idé????
Mmmmm det tror jag