skippy79 skrev 2010-06-30 19:50:38 följande:
Monchichi, wihooo gud så underbart att det gått/går bra,peppar peppar som du säger. Du ger mig hopp nu.... Hoppas det verkligen håller denna gången och att du ska bli väldens lyckligaste mamma, helt underbart.... håll oss uppdaterade.
Vårflickan, du har rätt, skitdyrt men kan vara värt det
och jag hade mina tre mf/ma innan akupunkturen så jag hoppas verkligen att något skall vara annorlunda denna gången.
Marietta är superbra, men i bland är vi väldigt många samtidigt. Man ligger ju i olika "bås" så hamnar man i fel rum så hör man väntrummet och tv:n vilket jag kan tycka är jättestörande... å andra sidan har hon alltid tid och man kan alltid ringa henne känns det som.... Jag har hört och känner fler som går hos henne och alla är jättenöjda med resultatet och det verkar som att hon fått ganska många att lyckas! Hon är ju utbildad barnmnorska åxå.
Hur är det hos doktor MA?
jaha okej jag förstår.
hos dr Ma så finns det 4 olika bås. och man får lyssna på musik samtidigt... sån där kinesisk haha... ganska avslappnande. jag känner mig positiv hos henne, inte alls lika negativ som min gyn så det känns bra. blev bara stressad hos gyn... usch.
hade ju hört mycket bra om dr ma innan, därför jag valde henne. men kanske byter sen om det inte leder till graviditet...
men hur många behandlingar hann du gå innan plusset kom? =)