Erien skrev 2010-08-30 14:38:30 följande:
Ja, det känns jätteskönt. Normalt brukar man ju göra det efter tre missfall, men eftersom jag hade ett så sent missfall med konstiga komplikationer och i och med att det inte verkade vara något fel på barnet så får jag göra det ändå.
Just nu känner jag mig ganska avslappnad, dock är det lite jobbigt att vänta. Jag vet inte hur jag kommer känna när jag väl får mitt pluss dock. Tror att jag kanske kommer att bli jättenervös, speciellt om jag blöder, det har jag gjort tillräckligt.
Jag tycker att hon verkar lite stressad tyvärr, känner inte riktigt att hon har tid för mig. Men jag hoppas att hon vet vad hon gör och att det gör någon skillnad.
Hoppas att du får din mens snart så att du kan börja på nytt så kan vi följas åt. Lycka till!
jaha just det, tre missfall ska man ha först... det e ju ganska dåligt. man måste alltså gå igenom tre missfall innan man får hjälp. syntes det nåt på provsvaren?
jag ska föröska få tid iaf. har inte orkat ta tag i det. kanske bättre att få det gjort. får man fråga vilken gyn du går hos? är de bra?
nej, tänk inte på blödandet. kan tänka mig att det inte går att undvika. speciellt det hemska du gått igenom. men nästa graviditet är en ny och olik den andra. du får tänka så. hoppas allt går bra denna gång.
jo, hon verkar ha många patienter. det är väl det som är preoblemet. men det hon säger verkar bra iaf. tydligen många som blivit gravida hos henne, så två til gravida hos henne borde väl gå