skippy79 skrev 2010-07-01 09:37:46 följande:
Jag började på min första mensdag nu den 2:a juni, sen gick jag tre behandlingar fram till ägglossning och nu har jag gått tre till så jag plussade på första försöket. Vi fick ju ett "liggchema" av henne ( haha, det var skitjobbigt, fem dagara varrannan dag, fem dagar varje dag och fem dagar varrannan igen) vi skippade flera gånger men det gick ändå. Förresten har Marietta åxå musik och en liten värmelampa som man har på magen, jätteskönt.
Men däremot fick jag bara äta en kur på 8 dagar innan ägglossning ( kinesiska örter i tablettform) men jag har inte fått nåt mer, läser ju att ni andra dricker ört teer och grejor, vill åxå ha......
haha vad roligt med ett liggschema!
ja undrar vad värmelampan har för funktion... jag får en låda på magen som är varm. tror det är något i den som brinner typ... har inte kollat i den.
sen får jag elektrictet på nålarna som sitter över äggstockarna. det känns lite läskigt... men inte ont. vibrerar lite typ.
jag har druckit ett örtte som man får koka ihop själv och det räcker två veckor. fick två påsar som räcker hela månaden. och man ska dricka en kopp varje dag. även efter ÄL för att stärka slemhinnan tydligen...
vill också plussa denna gång! kände du något speciellt innan du plussade?