• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Grattis!!!!!!!!!!!!!!

• Eddam
    malika skrev 2010-10-23 18:23:21 följande:
    Tack så hemskt mycket för det snabba svaret!!
    Då ska jag försöka ringa runt lite och/eller gå in på den sidan du skrev...
    VILL verkligen inte vänta längre nu!!

Hur länge har du/ni försökt med tabletterna??
    Jag har oxå beställt från Goldpharma. Men jag beställde Clomiphen citrate och blev gravid på den första kuren så jag litar helt på dom tablettena oxå!
  • Eddam
    MD77 skrev 2010-10-24 08:28:25 följande:
    Det var trevligt men tyvärr inte mer än så... Han var lite för tafatt för mig, jag behöver en man som vet vad han vill och kan ta för sig. Den här killen svarade nästan alltid en fråga med "Vad tycker du?" Han verkade ha väldigt dåligt självförtroende...det är inte så attraktivt tycker jag Glad 
    Men det är väl bara att säga som vi brukar i den här tråden, "Bara att ta nya tag och hoppa upp på hästen igen!"Glad
    Nej vad tråkigt!! Jag håller med dig, dom ska kunna ta för sig och veta vad dom vill!
    Men helt rätt inställning, bara hoppa upp igen! Har du några fler på G eller?

Malika: Det är helt klart en höjning! Hoppas det är ett ägg som vill släppa!!
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-25 19:40:27 följande:

Sweetgirl: GRATTIS!!! JIIIPPIIIIIIIII

Ska ta å läsa alla inlägg strax...

Shit jag vet inte om jag ska tolka ett + på stickan :-/
    Testade mig nu på kvällen efter att vi kom hem, det visar ett svagt svagt streck... Jag har typ ta't 58 kort för att ladda upp här, men det blir inga bra kort!
    Jag har ett "billigt" test kvar och ett CB från apoteket!
    Jag är så rädd att mensen skall dyka upp att jag mår illa...

Jag sa till min sambo nu gå jag in å testar,ska du verkligen sa han, då han vet hur besviken jag blir  innan jag gick in blev jag helt skakig och hjärtat slog attans fort, och gör fortfarande :-/
    Hur 17 ska jag tolka detta....

Jag vågar oxå skriva GRATTIS!!!!!!!!!!!
    Jag fick oxå svagt svagt på dom billiga stickorna men ett stort fett plus på CB.. Testa imorgon igen och blir det ett streck igen spelar ingen roll om det är svagt så tolka det som Gravid!!!!

Har du fått svaga plus förut fast du inte varit gravid?
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-25 21:23:38 följande:
    Det har aldrig vart ett streck innan! Jag går här hemma speedad

Lätt att säga nu kanske men jag har inte haft jättemycket mensvärk denna gången som jag har haft innan, plus att jag har ätit som en häst och vart gråtfärdig! men vem vet???
    Usch va orolig jag känner mig! Skönt att höra att ni är fler som haft svaga streck!
    Jag var tvungen att ringa mamma och säga att jag "kanske" är gravid!
    Förstår att du är speedad, det är ju heeeelt overkligt när man plussar!! Men åhh så roligt för dig!!! Det där med att vara gråtfärdig känner jag mig  verkligen igen mig. Några dagar innan jag plussade bröt  jag ihop helt och stortjöt.. Så  det är ju ett bra tecken!

Vet du när du har BF?
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-26 05:52:49 följande:
    Jag är gravid Tog CBs test nu på morgonen! Är i chocktillstånd. Kunde inte somna igår kväll och gick upp imorse vid 5.... Enl FL sida så är BF 3 juli
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
  • Eddam
    sassa07 skrev 2010-10-26 09:47:47 följande:
    TACK ALLA!!!
    Känns obeskrivligt!!! Jag har ringt till IVF och avbokat mötet vi skulle ha i nov. Och min man lämnade sperma prov till dom i förra veckan men vi ska få svar nästa vecka i vilket fall 

Syskonmaking & Sancia: Va ni ca i v6 när ni fick göra UL?? Jag kom ihåg med min son fick jag inte komma förrän v11, det kommer jag att vägra denna gången!!! Måste få veta att det finns en knodd där inne

kberg: Nu skall ALLA plussa! Sen blir det gravid tråd! Vi har försökt sen Mars -09
    Jag var där i 6+3 och då såg vi hjärtat slå.. Ring och tjata!!
    Men din gynläkare som skrivit ut Pergo vill väl kolla dig tidigt? Min gyn sa att det är viktigt att kolla så att den sitter där den ska eftersom det är ökad risk för utomkveds med Pergo. Plus att det kan vara flera stycken därinne..
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??