Man letar ju gärna gravsymptom efter äl, gör jag själv oxå, även om jag vet att det teoretiskt bör vara omöjligt innan implantationen skett(när ägget fastnar i livmodern, tidigast dag5, vad jag har kunnat läsa mig till) Men senast jag var gravid(har bara vara det två ggr) började brösten göra ont redan 4 dagar efter äl på ett betydligt starkare sätt än de brukar göra, 8 dagar efter äl höll jag på att kräkas när jag skulle undersöka en pat med slidkatarr(luktar rutten fisk) vilket jag inte brukar känna, 10 dagar efter äl fick jag svagt pos gravtest, sen blev det succ starkare och starkare. Jag skriver själv upp alla sympton jag får efter äl och jmf från cykel till cykel så att jag ska veta när det blir annorlunda, dvs när jag bli gravid! Lite småbesatt har jag blivit av min fertilitet. Tänker nu på mitt lilla ägg som glider fram genom äggledaren, förhoppningsvis redan blivit kompis med någon spermie:). Kunde idag inte låta bli att titta på lite slidsekret i mikroskopet för att se att där fanns spermier, det fanns det, många;). Någon nytta ska man ha av att jobba där jag jobar;) Hur går det för er, Sassa och Sancia?