Fler som snart ska börja med Pergotime??
För att analysera, vilket jag gör hela tiden.. så har jag inga flytningar alls nu innan mensen, det brukar jag ha massor, men vågar inte hoppas eller tro nåt, har gjort det för mkt.
ellenkey: hur mår du???
ymmmi: ledsen men jag vet inte heller riktigt vilken dag du ska räkna... men nu har du ju börjat så
Fimpen är du kvar här Hur har det gått för dig???
Fimpen72: Jag e tillbaka i tråden... Har fått mf Fy satan vad dåligt jag mår....
Har du börjat med pergo nu???
Ja dom tjejerna bara försvann??? Nä jag har inte läst nåt att dom har plussat...
ymmmi: håller tummarna
Va på UL i måndags, v11 då.
Han hittade ingenting... fick göra ett grav.test som va pos. Sen gjorde han VUL och han hittade fort. ingenting...
Fick bruna flytningar samma dag jag skulle dit och igår blödde jag lite och idag har jag mer bruna flytningar.
Jag ska till gyn på fre. igen och kolla mig :-/
I 1,5 år kämpade vi för detta plusset och nu är vi tillbaka på ruta 1 igen... Det känns så tomt å overkligt!!
Hur går det för er tjejer???
Malika: Tack, ja just nu känns det förjävligt!!! 1,5 års försökande och sen bara helt bestulen på lyckan vi hade när jag plussade...
Usch jag lider med dig... man hoppas så innerligt och sen känns det som om man faller pladask!
Jag struntar i äl-testerna känns bara stressande för min del :-/
Nya tag, det handlar om NÄR du blir gravid inte OM!! Vi ska banne mig oxå få ett + snart och gå runt med tjocka magar
helena29: GRATTIS, åååå så roligt!!!!
Helena29: i tråden nedan är några av tjejerna med som har varit med här innan men plussat
www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-2-113/m55318106.html
Fimpen: Läser lite om Glandin, varför vill du inte ta den mer??? Funderar på att köpa det...
Mom23: Jag får bara äta pergo varann gång eftersom det ligger kvar i kroppen upp till 50 dagar!!!
aaaa: Ska du tillbaks till gyn å kolla äggblåsor??? Jag e oxå strax över 30, eller ja 32 snart! Vi har en son på 6år och nu vill vi ha ett syskon till honom, men skit vilket jobb det ska vara men när jag va gravid med honom visste jag ju knappt va äl var känns orättvist att min kropp har total förändrats sen sist... från äl till ingen äl!!!!!!!!
Sluta läsa!! man blir tokig... kommer jag på nåt som har med graviditet att göra så måste jag googla.. det sätter sig och jag känner en inre stress...
Ge inte upp ännu! Har nog missat men hur länge har ni försökt??
Vi ska ha ett plus!!! Kämpa på...
aaaa: upp till 14 försök är oxå normalt Jag hoppar äl tester det gör mig bara stressad.. man kan ju snart dagarna utan och innan i den förbaskade kalendern :-/
Min gyn har sagt sex varann dag så det har vi när jag tror att det är är äl på G.
jag vet att det är svårt att tänka på annat! men har du något tips på vad man kan göra för att tänka på annat
ibland finns tankarna på att ge upp att skaffa nr två, jag har en fin son och han är ju 6 år nu så man är ju lite bortskämd med hur han klarar sig själv mm
Fimpen72: Är du kvar här på FL???