• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-09 21:00:44 följande:
    *hehe..kanske inte..men aldrig roligt att behöva betala ändå :S
    Nej precis.. Menmen, det är sånt man får göra ibland.. Nästa gång blir väl om 3 år eller nåt när det är dags att uppgradera till större..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-09 21:02:23 följande:
    Tror det innebär att skallen landar på kudden innan 03:00

Ibland är det väldigt dumt med tv i sovrummet.. haha
    Jahaaa, men då lyckas jag med det nästan varje dag..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:03:17 följande:
    Dansa och flirta ska man ju göra i JKPG den 30:e juni
    JKPG = Jönköping? Är som sagt kass på sverige...
    Vad händer där då? Tror jag vet på ett ungefär vart det är iaf... Efter helgens kryssning känner jag ett litet behov av att plugga sverigekartan lite iaf..... Obestämd
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:08:11 följande:
    JKPG = Jönköping

Jag och några kompisar ska till Stadsparken på Fröjdendansen.

Vi har gått buggkurs och nu jävlar ska det buggas
    Jag kan inte bugga... Men jag är rätt grym på fuldans..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:17:22 följande:
    det är lugnt, killen för ju.

Lite senare på kvällen kommer säkert en och annan kille lära dig Dirty foxx också
    Men jag är en såndär jobbig tjej som vill föra själv... En kille i en kör jag var med i för hundra år sen skulle försöka programmera om mig så jag slutade föra o sa att han lyfter upp mig varje gång jag försöker föra... Jag fick inte nudda golvet så mycket den låten....

Dirty foxx?
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:18:56 följande:
    yksi, kaksi, kolme................
    Om det ändå vore så lätt, men nu har jag nog räknat klart o det ser bättre ut än väntat..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:25:16 följande:
    en helt vanlig tjej med andra ord

Dirty foxx är en bra mycket intimare variant av foxtrot, ser ut som ett helt vanligt förspel
    Ja vi har ju en egen vilja nuförtiden.. Inte som på den gamla goda tiden då vår plats var mellan spisen o tvättmaskinen, eller hur var det nu igen?

Ja det lät ju intressant.. Men jag kan ju inte ta mig dit den dagen så jag får nog inte uppleva det..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 21:27:39 följande:
    'hahah--fick mig att tänka på den där dansen när man ska dansa panna mot panna hela tiden o liksom gnugga dem mot varandra eller vad man ska säga... ISCH! DEN skulle jag bara dansa med min partner om jag hade ngn...  ;P
    Men det är väl mysigt med lite närhet.. Iaf om det är nån attraktiv person man dansar med....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-09 21:29:26 följande:
    Ja, ni är på rymmen

handklovarna har flyttats från köket till .................

Finns kurser i dirty foxx om du är sugen
    Ja, vi måste ju få röra på oss lite mer..

Jaså? Men då måste man ju ha nån att dansa med oxå.. O så måste det vara en tid som jag kan o där brast det...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D