• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-08 21:13:03 följande:
    he he, ja jag kunde ana det
    Den har ju en ganska stämmande text dessutom...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-08 21:14:08 följande:
    Och nu önskar jag er en trevlig kväll för nu är pop cornen färdiga så nu blir det Beckfilm en stund,

natti natti
    Ha de så trevligt!! O ät lite popcorn för mig oxå.. Har varit sååå sugen på det i flera veckor nu....
    Sov gott sen!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 21:18:33 följande:
    är ju bara o handla o popa
    Ja o vill du veta det värsta? Jag har haft popcorn i skafferiet hela tiden.... Är bara för lat eller nåt för att poppa... Eller rättare sagt så känns det så dumt att poppa bara till sig själv.
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:18:33 följande:
    Ja, men det är ju klart!

Nu har jag ju imponerat massor på dig genom att prata bort min tidigare fiende, varpå jag visar mina kunskaper inom "dogfight". Vad kräver du härnäst? ;)
    Ja o så fixade du så figure gick o kollade på film så du skulle få lite egentid med mig..
    Jag har stora krav...   Det är därför jag hänger här så mycket....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-08 21:22:08 följande:
    hyvää yötä kaunis mehiläinen
    Hyvää yötä!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 21:21:32 följande:
    äää hur kan de vara dumt??? du kanväl sitta o äta godis en kväll eller chips??? de är ju smma sak:P
    Godis kan man ju äta, men chips o popcorn händer extremt sällan.... Det är så mycket för en liksom...
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:29:09 följande:
    Hur många av er är det som pratar finska egentligen?
    Det är väl bara jag o figure vad jag vet.. O så prinsessan med hjälp av googles översättningsverktyg...
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:28:04 följande:
    Alla förstår ju ändå vad du menar, så varför prata finska? :P
    Förstod du det? Då vet du att hann vann några poäng där..
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:31:07 följande:
    Jaha, okej. Jo, men självklart var det ju jag som gjorde så att han gick och kollade på film. Det måste nog ha varit allt prat om stridsflygplan som fick honom att vilja titta på någon krigsfilm eller något - så måste det vara. :P
    Självklart var det ju du som fixade det..
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:32:21 följande:
    Självklart. Om allt man behöver göra är att säga godnatt och påpeka att du är vacker för att få lite extrapoäng så kanske det inte är så svårt ändå? ;)
    Men du missade ju det sista ordet.. Det var det som gjorde det till pluspoäng..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D