• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 20:34:00 följande:
    Innan fejjan och fl hade jag inget liv Drömmer
    Det är ju tur att du har det nu...
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-08 20:35:49 följande:
    Överger er för ikväll.... lille vilden har vaknat och lär vara vaken hela natten om jag inte nattar mig med honom nu Obestämd

På återseende alla...

Kram kram
    Lycka till!
    Kramelikram
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 20:42:20 följande:
    tar bort bilderna om 10 min så ni vet
    Vilka härliga frisyrer! Vill oxå klippa mig, men det får bli om några veckor tidigast..
    Fråga frisören vad hon/han tycker skulle passa bäst på dig. Dom borde ju ha koll!
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 20:44:42 följande:
    Dogfight? :P En "dogfight" har ofta använts (används?) för att beskriva en våldsam/rasande strid mellan två (eller fler) motståndare, så den termen skulle kunna användas i detta sammanhang.

Men nejdå, något sådant pågår inte här, den andra mannen har helt enkelt missförstått mina inlägg. Det är lätt hänt när det gäller text.

Ingen har varit otrevligt - bortsett från att han kallade mig hycklare utan anledning, men det gör ingenting. Jag är inte så känslig. :)
    Jag tänkte nästan skriva dogfight, men det lät konstigt..

Ja, det är lätt att missförstå ibland o läsa fel osv.. Men det är bra att inte vara så känslig..
    O jag skojade mest om den manliga catfighten..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 20:53:46 följande:
    japp ska det men blir den mörka frisyrens lugg tror ja men får kolla med dem.. sen blir de nog ja färgar håret hemma helt bara för att spara pengar hehe
    Ja färga gör man hemma o jag måste säga att det blir ju bättre hemma dessutom. Dom få gångerna jag färgat hos frissan har det blivit sådär, medan hemma blir det alltid perfekt..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-08 21:00:30 följande:
    Lyssna på Aces High med Iron Maiden så får du lära dig mer om Dogfight
    Lät inte som nån Maja-låt....
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:04:56 följande:
    Jag förstod att du skojade, men ville ändå komma med mitt otroligt smarta svar. :P
    figurehead skrev 2010-06-08 21:00:30 följande:
    Lyssna på Aces High med Iron Maiden så får du lära dig mer om Dogfight
    Ja, det vanligaste sammanhanget där man använder "dogfight" är ju självfallet luftstrider mellan flygplan, men det är inte lika roligt att vara 100% korrekt. ;)
    Ja, jag förstår ju att du känner ett behov att impa på mig..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-08 21:05:28 följande:
    Maja min Maja, min bitska lilla Piraya
    Det är mer en Maja-låt..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-08 21:07:32 följande:
    precis fast till sommaren vill man ju ha slingor så de ser extra sommrigt ut men men får se ska klippa mig först
    Jag körde på nåt så somrigt som mörkbrunt med lite rött i... Men solen lär bleka det så det är mellanbrunt i slutet av sommaren...
    Vet itne riktigt hur ajg ska klippa mig i sommar..
  • Majuuu
    nu1mlock skrev 2010-06-08 21:12:02 följande:
    Ja, just det - det här är ju en tråd där singelkillar hittar desperata singelmammor. :P
    Precis.. O alla killar är här för att impa på den oemotståndliga trådstartaren ..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D