• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

1Barn skrev 2010-06-11 23:25:05 följande:
    De beror väl på om du badar dem och de måste man ju göra med annars är de ju inte direkt fräsht att ha dem i sängen hehe
    Jag håller mig borta från dom.. hundar luktar ju både från munnen o pälsen... usch.. menmen.. Jag vet att många är hundmänniskor.. Men det är inte jag.. Inte katt heller... Men jag är djurvän, jag är ju vegetarian..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-11 23:25:42 följande:
    Här fick man flyga upp o byta hela sängen o sonens kläder han spytt ner heela sig o sin del av sängen magsjuka har han med åkt på:( idag var de 5 barn på dagis bara så han har åkt på skiten han med nu så lär sooova dåligt inatt
    Usch vad jobbigt.. Hoppas det går över snabbt!!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-12 00:23:26 följande:
    Hundar e juh UNDERBARA!! Varma mysiga o goa o alltid glada att se en! E så skönt med ngn som kryper intill en...i brist på annat..känna andhämtningen.. värmen.. Sen behöver man juh inte ha näsan i munnen på dem, de sover juh med stängd mun ;P fast just nu har jag en liten valpis hoppandes på mig, hon tycker det e JÄTTEbra att jag e uppe mitt i natten ;P Dock inte jag som ska jobba i morgon :S
    Hundar är underbara....på bild o på håll... Sålänge jag slipper ta på dom eller att dom slickar eller nåt sånt.. Kräks
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-12 08:39:05 följande:
    sonen - men usch för magsjuka hoppas han blir pigg snart...

Cee - vad har hänt med dottern?? de e så måna sidor o bläddar så berätta gärna om du vill..

Vi har suttit på akuten hela natten.. kom hem 05.22
    Agnes va skåll het när ja va in till henne inatt, krampade och va okontaktbar. andades jätteytligt o väldigt ansträngt..
    åkte in o fick till svar att de va krupp.. dryga 41 grader hade hon och en timma efter hon fått både ipren o alvedon låg de fortfarande på över 39.

fick hem nå Betapred tabletter
    Och fick Lefeton utskrivet så de får hon ikväll om hon hostar som inatt...
    ja är helt död!! o ja som skulle jobba idag...
    Usch då.. Låter inte kul alls! Hoppas hon blir bättre snart!!!
  • Majuuu
    1Barn skrev 2010-06-12 17:18:13 följande:
    Hahaha! Jag tycker om djur, allt utom hästar och kor, de är evil spawn of satan de djuren.
    Men jag är inte vegetarian, kommer nog aldrig kunna bli de heller hehe. äter inte blodprotein dock, men de har med min uppväxt att göra, sen blir jag äcklad av tjejer och killar med massa spackel i hela nyllet, de låter självdöda djur jäsa i containrar, så sipprar fetet/olja ut som de sen gör alla den där skiten av. och jag äter inte kalkon, och inte heller fisk som har en konsistence att vara rå, som sill, surströming, kallrökt lax, mm (jag kan äta gravad lax ibland men inte mycke) men varmrökt fisk är gott, och allt annat :D Janssons frestels äter jag inte heller btw för fisken där luktar och smakar skit
    Ja jag använder ju inte smink heller så.. Även om det mest handlar om att jag inte tycker det behövs..
    Jag var vegan i 6½år men är nu "vanlig" vegetarian sedan drygt 5 år tillbaka.
  • Majuuu

Har varit på Parken Zoo idag o känner mig något trött.. Får se hur mycket mardrömmar det blir inatt.. Har redan varit o lugnat sonen en gång.. Han var helt svettig o skakade.... Djur kan vara lite läskiga ibland...

• Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-12 21:10:59 följande:
    Om någon vill ha ett jobbigt ex...så har jag en som jag gärna överlåter (!)
    -O på köpet kan man få en (inte riktigt lika) jobbig ex-man

Gah, ja ger snart upp livet...
    Nej tack.. tror dom många av oss har jobbiga ex som vi gärna skulle slippa..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-12 21:20:12 följande:
    Sonenhar peppar peppar fått behållat allt sen 8 men när han fick nyponsoppa så spydde han upp lite av de så.. men annars har han fått behålla allt. fick lite kokt kyckling o ris åt kanske 3 tuggor bara. Så sparar resten till imorrn. Febern är på 39 nu för en timma sen har gått ner från 39.4 på 5 h bara.
    Hoppas han får behålla maten nu då o att han är bättre imorn o att du får sova inatt!!
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-12 22:05:02 följande:
    Attans.. ja som tänkte att ja så bra kunde erbjuda 2 till priset av en liksom... Drömmer
    Är det inte bättre med "bortskänkes"
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-13 00:22:35 följande:
    Det var inte mycket som var positivt ikväll

Men så har ju inte jag varit i tråden heller
    Ja o jag har inte varit så aktiv ikväll.. O vad sjutton gör jag uppe nu? Jag är ju dödstrött...
    Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D