• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-09 22:10:52 följande:
    Jo det finns, köping är ingen stad från början, köping var ett större samhälle utan stadsrättigheter. Därför har många "städer" namnet köping.

Jo jag vet, men tycker det är kul att leka med ord
    Ja, jag har fått nåt sånt förklarat till mig.. Men ändå... Finns ju så många sånna..

Ja ord är kul ibland.. Har rätt kul för mig själv (eftersom ingen annan fattar mina skämt ibland) när jag kommer på nån riktigt bra ordvridning elelr vad vi ska kalla det för..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 22:14:32 följande:
    Nä..HP e faktiskt en väldigt bra site m hyfsat seriöst folk o heeelt gratis utan begränsningar ... skööönt! Men man vill juh se lite nytt folk ibland...
    Jo precis.. Lite lättare att söka folk där än på betal-haken där man bara ser ett namn o aldrig minns om man kollat den personens pres förut eller inte... Har ju guldfiskminne.....
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 22:22:40 följande:
    Härligt!! Alltid roligt att höra att det lyckats för ngn =)=)=)
    Jesh.. Dom har varit ett par i över 8 år o har 3 barn ihop..
  • Majuuu

Nattinatt alla!
    Jag ska göra som ni o sova oxå o hoppas att jag inte blir väckt 05 imorn igen...
    Kramis!

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-09 22:26:10 följande:
    *hehehe..samma här..osså råkar man klicka in på ngn heeelt ointressant 5 ggr per kväll... OUPS! Blir liite jobbigt då ;P O tungjobbat överlag...
    Ja det är så jobbigt..

Nackdelen på HP är ju begränsningen av mail-längden... Skickade ett mail uppdelat på 4 mail till en kille jag pratar med som vän o fick tillbaka ett uppdelat på 5 mail..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-10 19:21:02 följande:
    svävar på moln prova byxor idag kom i 48 nu 2 storlekar minus på 2 månader
    Härligt!!!! Grattis!!!!!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-10 20:27:47 följande:
    Dålig fart i tråden ikväll
    Det är bara för att jag inte varit hemma.. Men ni verkar ju ha pratat lite iaf..
  • Majuuu

O Maja är här, o Maja är här, tänk vad bra att Maja är här, o i vårt glada lag har vi Maja här idag, vilken tur att Maja är här....... För ingen annan är här.....

Jag ska oxå gå o sova.. Behövde bara surfa lite efter jag kom hem..

• Majuuu
    upyours skrev 2010-06-11 00:45:49 följande:
    Men är du skild än eller?
    Om en vecka är jag skild..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D