Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-10 22:15:27 följande:
    Samma här. Alla från sossar till sverigedemokrater har varit och huggit på mig för att jag också är känd för en viss slagfärdighet. Men jag är också för rak och ärlig.
    Fast helt ärligt så är jag hellre som oss än som dom och det är ju något man faktiskt aktivt kan välja att vara.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    mattias74 skrev 2011-04-10 22:20:25 följande:
    Det har jag aldrig sagt.
    Nej inte rent ut, men det är så det du skriver med enkelthet kan tolkas. Men vad vet jag som inte har din utbildning i bagaget
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 22:18:02 följande:
    Du lär märka när allt är som vanligt
    Bra! Då slipper jag oroa mig för det, skönt
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 22:23:56 följande:
    Har med mig bärbara till jobbet. Hemma så har den stationära burken en tendens att stava fel :p
    Hehe med de är ju en bärbar jag sitter vid *suck*
  • HäckHäxan
    mattias74 skrev 2011-04-10 22:16:59 följande:
    Min syrra har jobb.

Nu ska jag gå och sova så jag är utvilad till MITT jobb imorgon.
    Gör det... ve och fasa någon kanske snor det från dig annars

Sov gott.
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 22:24:38 följande:
    sölles nu har lellebror o CM varit här på fika... =)  Nu kommer alla att få höra hur hemsk jag är *skrattar*
    Åhh längtar!!!!

Nejdå ja njuter inte alls av andras olycka.....  Baby
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 22:24:47 följande:
    Haha, ja det är helt rätt, jag tycker synd om tjejer som drabbas av anorexia dock, har varit med en modell och den världen tilltalar mig inte alls. Bättre då med människor i äkta världar och inte industriuppbyggda.

Samma här, därav mitt byte av jobb. Man måste ibland göra en smärtsam upplevelse för att stanna och tänka efter...
    Ja det är synd om dom, det är synd om alla som blir sjuka oavsett vad det är i. Jag var rent ut sagt mager som ung, såg kort min mamma lade ut på fejjan när jag var 16 OMG jag tyckte jag var tjock då, men jag ser ju ut som en jävla speta. Nej jag är hellre för tjock och mår bra i själen, som nu. Än ser ut sådär igen och mår skit.

Så länge jag kan gå ner i brygga, böja mig framåt och sätta händerna i backen är jag nöjd Och icke att förglömma hjula mellan varven...

Det är så sant, livet ger en käftsmällar på olika vis, men man lär sig med tiden OCH väljer kanske att priori
    etera om sitt liv lite.
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 22:26:57 följande:
    Precis. Det är en falsk värld det där. I kommunen där jag växte upp var så gott som alla de ledande sossarna och moderaterna släkt med varandra och rena gangsters båda klanerna.
    Det var bordellbesök, drivande av lönnkrogar, förskingringar, dyra utlandsresor på skattebetalarnas bekostnad och sånt där.
    Det är ju det jag menar en illusion.... de är nästan ärligare att faktiskt vara mafioso på riktigt......
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 22:32:49 följande:
    Nä inte alls, Mrs.RabbitOskyldig
    Ähh lägg ansvaret på Mrs Robinson direkt!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 22:14:53 följande:
    så är det inte alls jämt... Hellre anställer jag som arbetsgivare en person som kan sitt arbete före en som har en massa fina utbildningar och är totalt oerfaren. 
    Jag har fått de flesta av mina jobb pga min personlighet och min rätt kassa attityd som visar att jag har elefanthud på näsan.

En gång klippte jag naglarna för att få ett jobb...... och jag kom till intrevjun i jeans och min lillebrors gamla pyjamas tröja med janne långben på, tröjan var röd.. precis som kuvertet jag skickade min ansökan i
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D