Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-10 23:00:21 följande:
    Jo det är tragiskt när man samtidigt inser att man inte kommer att vara 20 hela livet och ändå med näbbar och klor ska tro att man kan vara det hela livet och söka bekräftelse eller hitta någon med snyggare kropp.

Breda höfter är väl för fanken bättre än en tjej med rumpa som är lika liten som ens egen. Hade man gillat sånt hade man ju spelat för bortalaget istället Skrattande

Det är bra att du och din dotter blivit ett så fint team det finns inget bättre än att man tar hand om barnen oavsett man väljer att göra detta som singel eller i en relation.
    hahahha ja jag är nog mer rumpa än bröst iaf Saknar dock att kunna träna, men min jävla nacke bara vägrar

Nej vi är ett slående team faktiskt.... sjukt lika.... fast om man ställer min mormor, min mamma, mig och min dotter ihop så missar ingen att vi är släkt... starka gener....
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 22:59:10 följande:
    nja det var lite sisådär med den nya hennes bästa polare är ju ett x till mig så det va nog inte så populärt även om det var ett år sedan...  Jaaaa hon har alltså haft mig vid sidan av och jag såg det idag på fejan att dem blev ihop och jag lackade ur totalt..... Hon ville ha med mig på bugg och känna närhet av mig en sista gång öhh hur tänker hon dooooh. Hon ville ändåså träffa mig idag och ursäkten var att hon hade tänkt o berätta det idag det var därför hon ville träffa mig Obestämd. Men jag fikade hemma istället med lelle, tycker det e så satans svinigt av henne. Eller så är det bara jag som är gammalmodig av mig och dejtar en i taget. Ja du förstår min dag skrattar, funderar på att skicka ett mail till den nya o berätta allt..... 
    Tycker inte det är gammalmodig, det är väl för tusan sunt och helt jävla normalt. Men jag är väl också gammal då

Dålig stil, rakt igenom!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 23:04:41 följande:
    3
    4
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 23:04:51 följande:
    Käkar inte grädde heller, ur still Majsan
    Nope behåller min gräddiga nos, den passar mig så väl så
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 23:08:38 följande:
    Skönt att höra, jag kör alltid på fair play. Hon som sa att hon ville ha mig svarar ju inte och ingen av dem är online på msn längre....  Så just nu känner jag att allt är en sörja så jag lägger nog ner dejtandet o lever i celibat ett tag..........
    Låter som ett smart val. Man behöver tid att sortera ut tankar och skit på. Jag tror folk alltför ofta bara kastar sig in i nya saker utan att stanna upp och tänka till och finna sig själva mellan varven. Så rädda för att spendera lite tid i sitt eget jävla sällskap!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 23:09:02 följande:
    Jobbigt om du har problem med nacken,  men man får väl göra det man kan beroende på problemets art om det går att rätta till det eller ej... Rynkar på näsan

Kul sånt där. Mina barn tycker jag inte är speciellt lika mig (jodå, jag är funnen skyldig) vilket de kanske borde vara tacksamma för. Skrattande
    Nackskada efter en bilolycka 03. Förut simmade jag några gånger i veckan och gymmade, fast gym är svårt för min del, jag bygger så fruktansvärt fort muskler och tja jag vill faktiskt inte se ut som en man, har för breda axlar som det är redan.. Men att simma saknar jag, de blir aldrig på samma sätt med simmningen igen. No fixa can do liksom. Promenerar mkt och cyklar.. men förutom nacken har jag överdimisionerade benmuskler och får benhinneinflammation om jag rör mig för mkt, för hinnan runt muskeln kan inte expandera mer, mindre kul. Fick så mkt mindre kul besked om min kropp i höstas att jag kände mig redo för att nödslaktas faktiskt. Mindre kul när man va 30 år liksom.

Det är så kul med ungar, ibland får dom ena personens utseende och den andra personlighet eller minspel, jag älskar att kolla minspelen hos folk och deras barn, ofta är dom så mkt mer lika än de tror.
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 23:11:49 följande:
    Allat siffror hamnar på 6 ikväll
    Och så var vi där.. igen
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 23:11:49 följande:
    Allat siffror hamnar på 6 ikväll
    OCH du, där försvann din rättstavade kväll vännen
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 23:17:51 följande:
    nu drar jag... tjing
    Bye bye
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 23:10:00 följande:
    Jag har blivit utsatt själv för otrohet, så jag vet hur det känns. Skulle aldrig utsätta någon annan för samma smärta.
    Nej det är fruktansvärt att uppleva det sveket, den sorgen, smörtan.. nää fy de kommer inte jag heller någonsin utsätta någon för....

Jag har aldrig förstååt poängen riktigt, om relationen är så kass och man inte kan lösa det genom att prata, medla osv, då är det bättre att gå isär OCH när man väl är isär, så kan ju bägge göra vad tusan det vill UTAN att trampa på någon de påstår sig älska!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D