Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:11:15 följande:
    Men tänk vilken tur du har isf... om du skulle komma till jkpg för att fika o du vill spy över karln... då finns lilla jag o kan rädda dig....
    Ja de är ju sant... jag kan ju fly så fort de korta kan bära mig om han visar sig vara en nuthead
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-11 00:13:54 följande:
    Bra att övervinna flygrädsla, det är jobbigt för många. Luftballong har jag aldrig provat även om jag vet om en del som åkt det över vingårdar i Frankrike och skålat i champagne uppe i luften. Kanske mysigt, vad vet jag?

Haha, låter nästan som de där tjuvarna som har med sig fläskkotletter, biffar och sånt i fickorna om stället de rånar har en vakthund. Skrattande Antar att det är urban legends, men då får de ju med den lilla att göra om man har två av din kaliber.

Japp, slaggar på tåget istället.
    Nja jag åkte över hela göteborg ihop med min pappa och hans kompis som ägde ballongen då, asfräckt, när jag väl vågade titta ut över kanten. Fattar inte att jag varit så rädd för att flyga, för jag har ju aldrig tvekat när de gäller att köra ihjäl mig på crossar, min motos, bilar och annat fartfyllt som man kan köra jävel med....

Min förra hund var absolut bäst, d gick inte att muta honom alls. Alla sa men du kan inte sätta en sån hund utanför affären, någon kommer stjäla honom och skicka "kamphundar" på honom pga av hans storlek, men jag var aldrig orolig, bara ett barn hade kunnat stjäla den hunden, ingen vuxen, han gick inte ens med min mamma när hon skulle vara snäll och ta loss honm, han satt där han satt och stirrade på icas dörrar som jag försvunnit igenom tills ja kom ut igen.

Rottisen kan du muta genom att ge henne vad som, tror fan hon äter allt, glupska varelse.... Kompisen säger att de oftast inte utvecklar vakt fören 3-4 års åldern så jag håller mitt hopp till det, men tvivlar grovt. Hon sa inte ett knyst häromdagen när grannarna bar in en hel gungställning i våt trädgård och jag sov så...
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

Husmorstips 7:
    För att bota huvudvärk: Ta en lime, dela den i två delar och massera din panna med dem. Dunkandet försvinner.
    Riktiga kvinnors tips:
    Ta en lime, blanda den med Tequila. Kyl och drick. Du kanske fortfarande
    har huvudvärk, men vem bryr sig.

Bara älskar de här tipset

• HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:23:07 följande:
    Haha...vi måste nästan testa en utekväll.... vi överlever nog... vi är ju vana vid att vara "disträa" Drömmer... men överlever alla andra?

skurit sig på en sengångare?...hur skär man sig på en sån?
    Dom har konstiga klor som är rätt långa eller iaf var på de två som jag mött, är ju inte sveriges vanligaste djur direkt och nåja jag lyckades skära mig iaf.. fick ju lite panik när den hamnade i min famn, dom är inte så små och söta som Sid i ice age heller faktiskt!  *rolig film för övrigt*

Nja skit samma om de andra överlever, jag är nöjd om jag vaknar relativt hel morgonen därpå bara
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:32:12 följande:
    Sid är la ok.... men scrat är min hero.... den korren är underbar i alla 3 filmerna

Jag är glad så länge jag står på benen.... min beniga röv gillar inte plötslig kontakt med stenhårda golv

Det gick bättre sist jag var ute... men hade lågskor med

De ser ju helskumma ut sengångare... jag hade nog dött om jag fått en i armarna
    De är ju korren som gör filmerna Fy fan jag och en kompis kollade alltid på ice age dagen efter party, liggandes i min hörn soffa och garvade som idioter, nåja vilket vi ju faktiskt är om man skall vara ärlig

Jag kör alltid lågskor ehhh alltså gummidojjor OCH absolut om jag är någonstans som är nytt. Förbereder mig alltid för det värta helt enkelt och gummiskor är jag övertygad om har räddat mitt liv flertal gånger så

Nja jag överlevde sengångaren värrre var den med den gigantiska boan som en ur personalen la runt min hals och babblade på om ja ville bli fotad osv osv... tills jag sa ta bort den där jävla ormen så jag kan döda din din jävla idiot jävel eller nått liknande... Lovar jag kände mig som någon som mött Medusas blick, stelare än sten!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:35:26 följande:
    Hepp.... är nog strax dags för listan:

* hänga tvätten
    * hångla med tandborsten
    * lägga sig
    * skicka retsamt snuskigt sms till lammköttet {#emotions_dlg.djavulsk}

Och efter det förhoppningsvis somna.....
    Bra lista....

Min är annorlunda..

ut med hunden, röka... skit i att hänga tvätten, tvätta om den imorgon... borsta bissar och slå röva i sängbotten!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-11 00:37:09 följande:
    Där svarade du på din egen fråga. Ofta om man kör en massa bilar och mc så litar man till sist bara på sig själv. Vet fler som håller på med motorsporter som tänker så, det är bara naturligt.

Haha riktigt cool hund, det verkar ha varit krut i honom.  Hundar som är bra med barn och har ett sånt psyke är bara att gratulera till.

Ja, unghundar kan vara knepiga, ibland blir de bättre ibland inte...
    Ja de är nog kanske så. Fast jag inte har körkort ens så är ja ändå alltid lite orlig när jag åker bil med andra.... det blev värre efter olyckan och detta trots att de inte var chauförens fel alls, utan den som smällde in i oss.

Ja han var grym, en på miljonen tror jag. Ändå var han omplaceringhund som fått mkt stryk innan, han var 9 mån och vägde runt 40 kg när han kom till mig och hade aldrig gått i koppel, finns bilder i mitt galleri på honom, de är de enda bilderna jag har efter att datorn la av

Hon jag har nu är också grym med barn, Freja körde ett tag freedyving från soffan ner på hunden och tja hunden bara stönade till och låg kvar.. Kompisens tös på 2 år satt härom dagen och slog henne i huvudet med en trägrej och hon bara låg kvar fast med världens lidande min i nyllet.. det är ju dumt att resa på sig och gå iväg, mkt bättre att ligga kvar och bli slagen i huvudet Obestämd

Jag tror hon blir bra när hon vuxit klart, hon är så genomvänlig och jag har svårt att se att det skulle förändras, också denna är en omplaceringshund kan man säga. Hon hamnade hos en tjej med drogpeoblem, kom tillbaka till uppfödaren, hamnade hos min kusin i drygt 3 månader, sen brann han inne och dog, hon klarade sig, räddningstjänsten och brandmännen hittade henne i trädgården när de kom för att släcka OCH så hamnade hon här, för att jag var den med mest erfarenhet i familjen, förutom mamma då, men hon bor ju 70 mil upp i landet så.

Min kompis har hennes morbror, han är 4 och färdigvuxen, men precis lika snäll dum, men han är nästan dubbel så tung som min

Nu får ja nog bege mig på date med herr blund, annars kommer morgonen bli mindre kul och jag kommer vara en zoombie
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-11 00:38:47 följande:
    God Kväll
    Åhh sov du gott ??
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:44:03 följande:
    Syrran lurade på mig några jäkla stövlar med femhundraelva meter klack.... 2 ggr...o båda gr har jag rasat nerför trappor men första gången höll jag mig på benen... ingen redbull vodka då Drömmer men nu håller jag mig till lågskor som gympadojs eller liknande...

Äh, en orm e la inget..... hade de tagit fram en spindel så hade iaf jag massmördat personal...Skrikandes
    Gahhh alltså ormar är vackra, men inte att få kastade om halsen utan att man bett om det! En spindel hade fått mig att gå bärarkargång!!! Utan tvivel!

Du har aldrig funderat på om din syrra försöker ta livet av dig???  Drömmer
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-11 00:52:56 följande:
    Mmm... o varför blir jag inte förvånad över att du skyller din klantighet på ditt elaka vodooutövande ex...
    låter som en trevlig prick.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D