Metal skrev 2011-04-11 00:37:09 följande:
Där svarade du på din egen fråga. Ofta om man kör en massa bilar och mc så litar man till sist bara på sig själv. Vet fler som håller på med motorsporter som tänker så, det är bara naturligt.
Haha riktigt cool hund, det verkar ha varit krut i honom. Hundar som är bra med barn och har ett sånt psyke är bara att gratulera till.
Ja, unghundar kan vara knepiga, ibland blir de bättre ibland inte...
Ja de är nog kanske så. Fast jag inte har körkort ens så är ja ändå alltid lite orlig när jag åker bil med andra.... det blev värre efter olyckan och detta trots att de inte var chauförens fel alls, utan den som smällde in i oss.
Ja han var grym, en på miljonen tror jag. Ändå var han omplaceringhund som fått mkt stryk innan, han var 9 mån och vägde runt 40 kg när han kom till mig och hade aldrig gått i koppel, finns bilder i mitt galleri på honom, de är de enda bilderna jag har efter att datorn la av
Hon jag har nu är också grym med barn, Freja körde ett tag freedyving från soffan ner på hunden och tja hunden bara stönade till och låg kvar.. Kompisens tös på 2 år satt härom dagen och slog henne i huvudet med en trägrej och hon bara låg kvar fast med världens lidande min i nyllet.. det är ju dumt att resa på sig och gå iväg, mkt bättre att ligga kvar och bli slagen i huvudet
Jag tror hon blir bra när hon vuxit klart, hon är så genomvänlig och jag har svårt att se att det skulle förändras, också denna är en omplaceringshund kan man säga. Hon hamnade hos en tjej med drogpeoblem, kom tillbaka till uppfödaren, hamnade hos min kusin i drygt 3 månader, sen brann han inne och dog, hon klarade sig, räddningstjänsten och brandmännen hittade henne i trädgården när de kom för att släcka OCH så hamnade hon här, för att jag var den med mest erfarenhet i familjen, förutom mamma då, men hon bor ju 70 mil upp i landet så.
Min kompis har hennes morbror, han är 4 och färdigvuxen, men precis lika snäll dum, men han är nästan dubbel så tung som min
Nu får ja nog bege mig på date med herr blund, annars kommer morgonen bli mindre kul och jag kommer vara en zoombie