Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sugar skrev 2011-04-10 20:49:07 följande:
    ja kära styvdotter hur de nu e möjligt åldersmässigt, du måste ju va minst 20 år äldre än mig ;)) du kan börja med att dammsuga upp allt grus.. dörrmattan gör inget vidare jobb
    Skall jag suga upp det själv eller får jag låna dig att sopa med???

Med ålder kommer visdom eller var det krämpor, eller vad tusan jag minns inte så noga längre! same same, shit också!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:48:03 följande:
    Japp. Även om man i några fall i livet tar några älgkliv bakåt i utvecklingen...
    JHo men det behövs ju för att man skall återfinna förmågan att gå framåt igen, med lättare steg då!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 20:50:53 följande:
    Lösnaglar... eller så får du fixa din 1a med jordvärme....
    hahaha min syrra sa åt mig att knäcka alla och sälja som tippar åt bättre behövande

Brr lösnaglar, skulle verkligen aldrig falla mig in, kapar hellre alla, de är ju hyfsat långa inom en vecka igen så.
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 20:51:38 följande:
    Förvånad

Fyyyy dig..... sova?

Yeah right....
    Hmm är de sånt tanter gör eller vad???? *skakar på huvudet förvirrat*
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:53:20 följande:
    FUSK!!!
    Näää total lycka kallas det, klappar mjukt på huvudet, alltid skall man behöva upplysa andra bvla bla bla osv
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:55:05 följande:
    ta det hellre när ni pratar i telefon!
    De hade nog jag gjort.. typ knulla är inte att tänka på ons-tors natt, men de är helt okej för min del om du bara vill sova ihop då
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:53:41 följande:
    Om jag ändå fått behållt den Rynkar på näsan
    Sen all rolig läsk som fanns: Fantomen, Rosa Pantern, och allt vad de hette, inte för att de var övergoda men...

...men nu sitter jag ju och är nostalgisk! Nästan som att prata med min farbror som håller på med sina minnen från "dansbanan i Arjeplog 1972"...
    Hehe min nostalgi dricka finns kvar, Dr pepper.... men jag saknar blå moster eller vad den hette, tungan blev helt blå iaf
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:56:57 följande:
    verka som du har samma turbonagelväxt som jag har
    Japp och håret med, tror de är därför jag klipper de så kort alternativt rakar av det till och från..
  • HäckHäxan

Så bra!

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:58:49 följande:
    det närmaste jag kommer choklad idag är väl om jag bakar en kladdkaka
    Åhh kladdkaka är ju sååå gott...

tror mitt monster somnat på soffan.. de är sååå tyst...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D