Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sugar skrev 2011-04-10 19:56:05 följande:
    som bangar ur från att munhuggas menar du eller ;)?
    Never.. har mentalt slagsmål med mini me samtidigt... Jisses vilket humör det barnet har OCH jag är så förbaskat trött på att kriga känner jag..

Men jag håller ju med dig, är nog en bättre husmus än husfru... fast egentligen tror jag att jag platsar bäst som ägodel eller ev möbel av något slag, eller vad tror du dörrmattan???? Din åsikt är viktig för mig
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 20:02:18 följande:
    Nja, alla mina 80 kilo tillhör en person
    Och mina kilon tillhör ingen särskild.... eller kanske är jag allmän egendom tills någon hojtar om ägandeskap, vem vet Tungan ute
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

Kaffe!!!!!!!! OCH jag önskar mig en stor chokladkaka till det, men men vad är väl en bal på slottet...

• HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 20:07:05 följande:
    Allmän egendom lät inge vidare :D

*min låt*
  • HäckHäxan
    Majuutschi skrev 2011-04-10 20:11:50 följande:
    Meh vad är det för sätt?  Skål
    Ren bekvämliget nej helt ärligt jag försöker dela egenskapen att att leva i nuet som min hund
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 20:13:43 följande:
    Precis, gillar som sagt inte heller att laga mat om man är själv.

Jo, haha, det där med vägen till mannens hjärta är en fördom...
    Ohh ja det finns massor av andra vägar dit som förmodligen är roligare än matlagning beroende på humör.
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 20:11:58 följande:
    Haha :P
    Tycker den är grym eller alltså deras texter är rätt kul överlag
  • HäckHäxan
    Majuutschi skrev 2011-04-10 20:16:26 följande:
    Klart jag är smart...
    Det kan ju ingen betvivla efter denna trådstart Your simply the BEST!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 20:23:33 följande:

Nu är ungen nattad, hunden har fått mat och det är dax för lite städning för mig

Gött mos! Jag drar ut på nattningen en stund.... måste få dricka mitt kaffe ifred några minuter, hejja hejja för tant brun, tant grön och tant gredelin!!!!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 20:25:40 följande:
    ja du kan ju alltid vara en dammråtta... de borde klassas som möbel eller hur? tänkte de lär ju finnas en del i ditt hem
    Ja det tillhör min kultur att bo ihop med hela släkten vettu, jag är ju halv muslim.. Vad har du för ursäkt??

Oskyldig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D