Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-04-10 14:13:18 följande:
    Eftersom envisa rykten påstår att världen ska gå under 2012 så ska NMW spara undan en slant och åka ner till sweden rock nästa år..... måste ju roa mig ordentligt om man nu ända ska lägga skidorna i vädret

-99 när jag var där sist vart riktigt jävla roligt.. eller ja...det jag minns iaf.. Drömmer
    Gahh jag hade velat åka iår, men de finns inte en chans att ett stycke pappa här skulle kunna hoppa över att åka dit ett år och umgås med sin dotter så det kan jag FETGLÖMMA!!!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 14:16:23 följande:
    Man klarar sig långt på enbart kåt med.... om man hittar nån som pallar med en
    True true....
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 14:17:07 följande:
    "
    Har du någon form av bevis på det, tex ett ex som kan intyga detta som ett faktum eller hur mäter man sanningshalten i ditt påstående? "  
    Man kontaktar mitt ex här på FL såklart
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 14:20:09 följande:
    Beasåsen liksom kusinen hollandaisesås är den enda jag inte gör själv. Riktigt lagade såna får jag gratis av en kompis som äger en restaurang. Så jag slipper pulverbean till entrecoten eller fläskfilén.

Egen vaniljsås gjord på äkta vaniljstång är ju kanon. Så sällan jag äter sånt numera....

Saltlakrits däremot är ju livet. Saknar de där saltlakritsskorna som fanns då jag var liten,  hårda som mjuka här också. Lite som jag själv, haha, jag tar inte skit från någon men har ett stort hjärta och är alltid "biktfarsa" för mina vänner i nöd. Skrattande
    Hehe hmm vi är lika, jag är biktmoder och den goda råd tanten oavsett vad de gäller

Jag äter sällan man som man har beasås till så jag lider inte av det... Men jag gör alltid påsen på grädde och maxhalten av smör så brukar den bli iaf ätbar

Dagens middag, som Poo (telletubbies) valde igår (läs Freja, men igår var hon Poo) är chickybits och pommes.... Ja ryser av tanken på detta helfabrikats saker, men men de är bara att offra sig och äta skiten!

För i gott och blandat påsen så fanns de som en patron hylsa eller va de var en fyrkantig sak som var avlång, med salt på, så jävla god, har hittat den ibland som lösgodis, men de är sällan....
  • HäckHäxan

Nu blev kidnappade av min syrra och henns gubbe och skall till skogen en stund. så slapp jag både trädgårdsarbete och hushållsarbete

• HäckHäxan

*SPAMHORA;SPAMHORA;SPAMHORA*

• HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 14:34:12 följande:
    Jepp, då vet du hur det är Skrattande

Ja, man kan förbättra de där pulversåserna med lite olika slags feta grejer och göra dem uthärdliga.

Aha, teletubbies väljer, ja i mitt fall igår var det den eviga spöket Laban och hans syrra Labolina som valde cocosbollar. De bakar cocosbollar i en film och det blev givetvis ett tjatande om såna. Givetvis klev grabben upp från köksbordet och så var det cocosbollrester på min dvd och en av mina gitarrer...

Ja den där rackaren ja, den har jag aldrig sett som lösgodis, dessvärre...
    hahhahahaa vi har också den filmen, dom äter det till lunch och den önskan finns här då och då
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 14:35:42 följande:
    Kan du spana på vägen
    Jepp men det fanns bara äldre herrar och deras fruar, inte min kopp te direkt.
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 14:36:04 följande:
    Soligtrevligt med skogpromenader!!
    Jepp och lite kaffe och macka på det, prima skinka!
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 14:38:09 följande:
    salmiakbalk
    Mmmmm som i mumma gott som faen!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 14:40:41 följande:
    Sicken ärkenöt... Skrikandes

Sikta på nästa år och fixa barnvakt?
    Låter som en god plan.. same camp kanske

This One time at bootcamp.. bla bla bla bla.... american pie
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D