Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-04-10 13:59:07 följande:
    precis!!

jodå det går bra... bara min tonåring som kräver mer av min uppmärksamhet än vad han får...

de andra 2 har köpt mr Norrköpings 2 killar direkt... min mini (8 år snart) gillar det faktum att han inte längre är minst i skaran Tungan ute så än så länge har det gått väldigt bra...
    Kan ju då tillägga att jag än idag skrämmer män så de ingår nog i min personlighet mer eller mindre
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    gvebo skrev 2011-04-10 14:03:08 följande:
    tjena jag är singe snygg och ansvarfullTungan ute
    Har du någon form av bevis på det, tex ett ex som kan intyga detta som ett faktum eller hur mäter man sanningshalten i ditt påstående?

Tungan ute
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

En trhoklad på.. treåring vill ha glass nr 2..öppnar frysen rotar runt.. säger jag vill ha chokladglass med choklad på... jag svarar det finns inga kvar, du får ta en annan, men skynda dig för de är inte bra att frysen står öppen, hon tar en päron med choklad, men nej den var inte bra, tar en vanlig jordgubb, men nej inte bra för de var ingen choklad på den juh.. Snälla Freja ta nu en glass och stäng frysen... om du vill ha choklad på så ta den med päron... han velar, tar in och ut glassar.. Jag säger ta nu en glass gumman och stäng frysen... nope inte en ansats... om du inte stänger frysen och tar din galss nu så blir det ingen glass... börjar räkna, ETT.... inget händer.. TVÅ.... Barnet börjar att skriva och gapa och studsa och hoppa runt... smäller igen frysen och går till sitt rum..

Summan är vad?? Att hon har humör som heter duga OCH man kan med sanning påstå att det krockar med mitt humör då!

Jag tror jag börjat utveckla allergi mot treåringar!

• HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 14:00:36 följande:
    Jag älskar tjärpastiller, liksom saltlakrits och annat perverst så tacka f-n för att jag diggar rökig wirre. Skrattande
    Surströmming, sushi (vet att jag ska testa veggovarianten, lovat här juh), pulvermos och pulversåser går däremot bort.
    I dryckesväg har jag svårt för söta likörer och Retsina, annars funkar det mesta. Är väl inte så kräsen kanske även om jag definitivt är livsnjutare...
    Men vem orkar göra beanaissås for real, inte jag.... äcker att jag förr gjorde min egen vaniljsås Hejja hejja påsar, en singelmammas kära vän

Men saltlakrits, alltså de är en bra väg mot mitt hjärta..... hårda som mjuka även om jag innehar ett gäng favoriter...
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 14:07:35 följande:
    lite så är det ju... de är för gulliga när de sätter igång - eller nått sånt ;P

ja... än så länge har mr tonåring inte surat till sig mot mr norrköping men det kommer nog... så vi får se hur det emottas då :/
    Ähh jag tror de bästa är att bara gilla läget och skita i att dom surar, det går över, eller det gjorde det på mig iaf Bara man inte försökte leka extra snäll och prata om saken fören jag lugnat mig lite så...
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 14:08:09 följande:
    Och jag är ung kåt och vacker..... Kyss
    *word*

eller inte, jag är mest alltid kåtast, de andra får ni andra så gärna sköta. Inte min grej detta med ungdomligt vacker liksom
  • HäckHäxan
    jejosa skrev 2011-04-10 14:09:06 följande:
    haha... en sån utmaning finns det nog säkert killar som vill ta sig an
    Jepp en hel del, men dom har mätts vägts och funnits icke värdiga

Om jag velat vara tvåbarnsmamma så hade jag ju skaffat en unge till
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 14:11:02 följande:
    Inlägg 66 666 är min.. MINE; MINE
    SPAMHORA;SPAMHORA;SPAMHORA!!!!!!

U will lose this one... be awere, this bitch is back!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 14:11:54 följande:
    Min minsting fyller 3 idag. 3 åringar rules... när dom sover
    Ja sovandes e dom världens goaste.... men vakna... hua mig.. stich är from som ett nyfött lam i jämförelse!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 14:13:16 följande:
    Lugn bara lugn... Njut av din treåring Oskyldig
    Här masseras öronsnibbar på löpande band.. *whoosaaa, whoosaaa, whosaaa*

Man får ju ett hum om hur långt ens tålamod verkligen är iaf!

Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D