• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2012-01-06 15:53:16 följande:
    förresten det är ett år sen vi sågs första gången?
    Bingo. 1-årsdagen första gången vi träffades!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-01-24 20:55:31 följande:
    Hello alla snälla och glada!

I helgen firar jag och MrC ett år som par Hjärta tiden går fort när man har roligt, tror att nästa år går lika fort {#emotions_dlg.flower}
    HjärtaSkålKyss
  • MrC
    OojespersmammaoO skrev 2012-02-17 00:49:03 följande:

Har gjort klart för honom att jag vill bo själv med Jeppe och han trivs oxå med att bo ensam så det blir nog toppen.  

Grattis ... men att vara särbo kan ju inte fungera i all evighet?
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-04-01 21:47:32 följande:
    Och vi betala 14000kr för turkiet resan med all inklusive, flyg, buss, boende på en 5stjärnigt hotell och det var för 2vuxna och 2 barn i 8 dgr .
    + mat på flyget.
    Förresten gick det inte på 14k, det kostade nog ca 12,5k, för jag hade köpt resepresentkort för 10k för 8,5k på Blocket.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-06-11 18:38:05 följande:
    Jag var och hälsa på MrC vetdu!
    Racer x skrev 2012-06-11 19:31:52 följande:
    Okej.....
    Jag är oskyldig!!! Oskyldig
  • MrC
    ulfsas skrev 2012-06-11 19:45:20 följande:
    Exakt ungefär i Sundbyberg. Har 2 Äppleträd i min trädgård.
    Säg "ungefär" Solvalla så vet hon var träden står.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-06-13 00:10:13 följande:
    Du har nog en bättre chans och hitta en ´kille här om du berättar lite om dig själv!
    En bild säger mer än 2000 ord!
    Marie-anne skrev 2012-06-13 00:22:23 följande:
    hm jag är som sagt tjej, gillar bilturer djur, människor, fiske, umgås med folk(har dock ytterst få vänner) gillar att gå på loppis och marknader, vill ha familj, älskar dom som älskar mej, spela bilbingo, jag är 1.67, bruna ögon, taggigt hår,har sju tatueringar, ska skaffa moppe då jag fått en i present. hm vad kan jag säga mer då=) jo jag är enligt andra bra i det mesta, jag är ärlig, kanske ibland för mycket;) och jag tvekar ej att lägga mej i om nån råkar illa ut!
    Bor var och ålder? Jobbar? Studerar? Vart är du på väg?
    Ärlig? Är du en sån som alltid säger vad du tycker och tänker? (tänk efter noga innan du svarar)
    Sen ska du se att det rasslar till i postlådan!
  • MrC
    Marie-anne skrev 2012-06-13 02:57:35 följande:
    hm jag bor i en stad som heter karlskoga,40,sjukpensionär ,vill ha jobb men väntar på utredning ang min värk,ärlig för mycket, säger vad jag tycker och bryr mej om för mycket! ofta borde jag kanske inte lägga mej i, men jag tycker att man kan ej vara för medmänniska! så gillar jag någon då lägger jag mej i=)
    Karlskoga?! Där brukar jag ju vara ibland, men inte så ofta. Förvisso brukar jag åka till Karlskoga ganska sällan.
    HäxanSurtant skrev 2012-06-13 03:03:18 följande:
    Och du är så klok att jag ibland nästan blir stum! Så tack för att du får mig att tänka till, ofta! {#emotions_dlg.flower}
    Det finns hopp för dig och mig också. Man kan inte alltid vara ett geni, hehe.
    HäxanSurtant skrev 2012-06-13 03:16:20 följande:
    Ja för köpa grisen i säcken är ju en av de saker som nästan alla drömmer om Obestämd Hur tänker du där? De är väl bättre att vara ärlig med hur du ser ut från början eller tänker jag konstigt här?

Inte för att jag fattar hur du kom in på detta med bild men
    Köpa grisen i säcken? Nja, men man får nog chansa ibland.
    Men man måste definitivt alltid "provköra bilen" innan man köper den. *hehe*
    Det var jag som provocerade henne med bilden. *skyldig*
  • MrC
    Bubsan skrev 2012-06-14 08:38:39 följande:
    Jag e glad idag

Stolt mamma till en son som tar studenten idag
    Grattis. Min klon har inte ens börjat 1'an ännu, vi har lång väg att vandra ännu. hehe
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2012-06-14 16:07:01 följande:
    najs att det händer lite här i tråden!

Idag är jag lycklig hittade en klänning som jag tror är lite  halvsnygg på mig  alltså en klänning där jag inte visar boobsen !  
    Alla män blir olyckliga då! Är det bättre du är lycklig eller 50% av befolkningen? Hmmm ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D