• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hoffa skrev 2013-09-30 19:52:01 följande:

Fullt upp var ordet.... Håll hårt i ratten!!

NEJ! Om jag minns rätt så har inte CM något körkort, så det är nog bäst om hon inte håller hårt i ratten. Haha! Flört Skrattande
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Mandi74 skrev 2013-10-01 16:25:52 följande:
    Alla säger att serien blir sämre, kan hålla med till viss del, men kan inte låta bli att titta ändå.  

Säsong 6.

I morgon/natt kommer avsnitt 604, går i USA i kväll.
    Jag har bara sett t o m säsong 3. Måste dra igång ett SoA-maraton snart.
    Laddade även ner Breaking Bad säsong 1 igår! Alla säger att den är så bra.
    Vad mer har man missat?
  • MrC
    Raggarbruden skrev 2013-10-02 22:12:04 följande:
    godkväll har vart på hockey ikväll  
    I Karlstad gissar jag. Och ditt lag förlorade också. Rynkar på näsan
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:10:33 följande:
    Fredag....

Bästa dagen på hela veckan
    Eller, i alla fall på kvällen Drömmer   
    Jasså vad händer ikväll då?
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:21:47 följande:

Min arbetstid slutar kl 16, så när kvällen kommer så är det HELG

Annars händer det inte mycket Obestämd

Man får va glad för det lilla    
    Haha sant!
    Synd att det inte händer mycket.Obestämd
    Min helg är faktiskt fullspäckad!

Fredag: Jobb + hockey (AIK-Luleå i Stockholm).
    Lördag: Mässa i Stockholm + hockey (Brynäs-Luleå i Gävle).
    Söndag: Middagsgäster på besök.

När ska man få vila?
    Men jag klagar inte. Glad
  • MrC
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:29:36 följande:
    "Du har 263+ personer som vill träffa dig"

Jahaja...synd att jag är för snål för att bekosta nyfikenheten på att ta reda på vilka det är Obestämd

EN fråga (ok, aningen ironiskt då)=
    Vad blir eran reflektion om en person som presenterar sig såhär..?

Småtokig (heltokig enligt vissa) skrattglad envis ironisk skämtsam heltidsarbetande typ.
    Delar gården med 2 hästar, 2 hundar, en drös katter o 12-åriga sonen varannan vecka (sonen varannan vecka alltså, djuren bor här på heltid, även jag).
    Renoverar vartefter möjligheterna kommer, men har inga stora krav på perfektion. Kan ge mig ut i skog o mark i timmar med hästen, hunden och / eller annat sällskap.
    Filosofera i ensamhet, eller skratta o umgås. Sitta hemma eller sticka iväg någon stans, ja beror ju helt på vad tillfället kräver / vill.
    Levnadsglad pratglad seriöst sökande efter "mannen i mitt liv"
    -FINNS han..?

Det handlar inte om att hitta den man vill gå till sängs med,
    utan att hitta den man vill vakna upp tillsammans med.
    Det handlar heller inte om vem man vill leva livet tillsammans med,
    utan att hitta den man inte kan leva utan.
    För i världen är du bara någon, men för någon är du hela världen...    

__________________________________________________ ______________________-

Jao, det är jag
    Men nu handlade det inte om att lista ut det, utan jag vill ha er uppriktiga kommentar

Så, varsågod, ATTACKERA mig med nackdelarna              
    Någon med ett liv full av sysselsättning. Jag skulle fundera "Har hon verkligen tid att dejta?".
    Folk kör "Encounters" på Badoo och klickar JA på alla på frågan om man vill träffas. Spara din 85 kr till något annat. Det är inte värt det. De som verkligen är intresserade skickar ett meddelande. Förresten är det exakt samma folk på Badoo som på HP.
    Jag får ganska många också, har väl typ 20 nu, men många är fejk. Typ scammers.
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:34:16 följande:
    Man skippar hockeyn o vilar i stället
    Jo, det finns risk att jag skippar lördagens match och ser den från soffan istället.

• MrC
    Isnogood skrev 2013-10-04 08:52:43 följande:
    Fast, lite så är det ju faktiskt...
    Tiden...
    Sant, känner så jag med, ÄR nu någon intresserad, så hör de av sig, annars så låter de bli

Ja, jag tänker inte stressa mig in i någonting "bara för att", ska jag över huvud taget komma så långt att jag träffar någon, så ska det vara för att jag känner att det skulle kunna vara någonting för mig.
    Då, är ju också insikten om hur det kan vara att leva på gård väldigt viktigt.
    -Har träffat alldeles för många genom åren som velat ha mig, men inte livet på landet, vilket ställer till det då det är såhär jag lever.
    Mycket därför jag vill ha det med från början.
    Vill man ha mig, måste man vara beredd på att leva såhär

Annars så är jag hellre ensam.         
    Men innebär det att du inte är öppen för kompromisser? Du ställer krav men den du ska träffa kan inte ställa några? Allt ska passa dig. Du har bestämt dig alltså, take it or leave it?
  • MrC
    Raggarbruden skrev 2013-10-04 09:14:23 följande:
    blir galen. Igår kom min praktiksamordnare på besök.. Inget ont i det förutom att idiotfan låter bli o ringa innan.. 

Jag blev galen på honom.. 

• MrC
    jejosa skrev 2013-10-05 17:46:50 följande:
    Å jag tittar in o säger hej!
    Längesen sist jag var här - allt väl med tråden o dess innevånare??
    Åh du/ni lever! Iofs visste jag det
  • MrC
    jejosa skrev 2013-10-05 21:36:48 följande:
    MrC: jomenvisst gör jag/vi det... Precis! Jag är ju tok-aktiv lite varstans... inte... Men jag jobbar på det :P

Allt väl med mrC?
    Njooo. Jag lever. Mycket mer än så är det inte haha Skål
  • MrC
    Moonis skrev 2013-10-08 10:55:53 följande:
    Då har man varit på dejt och det va inget för mig. Är nog för kräsen eller så är jag inte helt redo att gå vidare efter att ha fått mitt hjärta krossat Obestämd Gäller inte mitt ex då utan en annan efter. 
    Så är det ju inte! Du kan ju inte förvänta dig att träffa den rätta på första försöket heller.
    Klart du har rätt att vara kräsen.
  • MrC
    Moonis skrev 2013-10-08 11:10:09 följande:
    Har iof. pratat med en del men ja, har man barn och sånt så måste man vara kräsen och försiktig med vem man träffar. Är nog bara rädd att jag aldrig kommer få känna så igen med någon annan och kommer leta efter den känslan men aldrig hitta den och förbli ensam.

Jaa, låter lite tragiskt jag vet, inte lätt detta med kärlek Tungan ute 
    Sluta fokusera på att leta efter den rätta, koncentrera dig istället på att vara den rätta. Var dig själv alltså. Det är oftast så att när man är som mest avslappnad så dyker också de bästa erbjudandena upp.
    Relax.
  • MrC
    ulfsas skrev 2013-10-10 21:40:59 följande:
    Friends ligger ca 3 km från mig. Skall dock inte dit utan på AW. Har ju två val där. Tjejer- boll, tjejer-boll......väljer......inte bollFörvånad
    Tar du flyget dit? Flört Jag tror jag har 6-7 km till Friends.
  • MrC
    MrC skrev 2013-10-11 02:41:53 följande:
    Tar du flyget dit? Flört Jag tror jag har 6-7 km till Friends.
    Oj, 15,3 var det visst enligt Hitta.se
    Jag stannar hemma och kollar på matchen imorgon.
  • MrC
    juni2009 skrev 2013-11-06 20:49:19 följande:
    Jaha.. Då kan jag gå med här då:) har nyligen valt att separera från sonens pappa pga av massa skit:/ Är 31år & bor i sthlm med sonen som blir 4 i januari. .
    Vart i Stockholm då? Hufvudstaden är stor.
    Planta skrev 2013-11-07 08:05:20 följande:
    Welcome to the dark side my young padawan! :)
    Tror du hon förstår den där? Men den var fyndig!

• MrC
    cajsasmamma skrev 2013-11-08 04:40:21 följande:
    God morgon dags att vakna?
    4:40!!! Jag tycker jag går upp tidigt som går upp 6:30 Rynkar på näsan Vart skulle ni åka när du var tvungen upp så tidigt?
  • MrC
    ulfsas skrev 2013-11-30 14:29:27 följande:
    Ikväll blir det utgång i Umeå. Någon som vet något bra ställe här i stan?Skål
    Näää jag ska på Anchor i Stockholm. Glad
  • MrC
    ulfsas skrev 2013-11-30 18:51:48 följande:
    Jag skall på RIX här. Vad är Anchor för ställe och var ligger det?
    Jag jobbar imorgon så det blir bara ett studiebesök. Ingen Skål alltså.

Har du blivit utan bild?
    Anchor är ett rockställe på Sveavägen: www.pubanchor.com/lopsedel/index.html

Bilden tog jag bort.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2014-03-20 09:19:16 följande:

Tackar!!!
    Grattis till lillen, önskar jag och Alva.
    Ps. Alva pratar fortfarande om Turkiet ibland. Glad
  • MrC
    DragonWoman skrev 2015-12-09 07:53:32 följande:

Har noll koll men tror vår kära Häxa fortfarande är fri

Resten har råkat ut för lite välskjutna pilar rakt i hjärtat

cajsasmamma skrev 2016-01-07 21:19:22 följande:

Röstar på att vi under 2016 hjälper våran kära Häxa och hitta hennes livs stora kärlek !!!

Häxan är inte fri!!! HjärtaSkål Grattis Häxan.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D