• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MrC skrev 2011-08-12 18:27:55 följande:
    Jag har inte hängt ut någon? Jag skrev saker om honom som han själv skrivit i tråden. Får man inte citera varandra?
    Inte ens det! Jag skrev ju om mig själv... är personangrepp mot mig själv okay?
    MrC skrev 2011-08-12 17:15:39 följande:
    Äsch. tagga ner. Jag har inget jobb, bor i en kommunal trea i ett miljonprojekt tillhörande det kommunala bostadsbolaget i en sunkig stockholmsförort, det är rätt ostädat hemma hos mig, jag lämnade min exfru, är inte speciellt charmig (som du märkt), har inget eget bolag som jag är Vd för, kan ingenting om produktutveckling eller trolleri, värdelös i köket, äger ingen arkitektritad kåk med strandtomt, är inte tatuerad och tycker att tatueringar är fula, hårlös, tjock, är inte speciellt snygg, bra i sängen eller romantisk.
    Är/har typ allt som du skrutit om fast tvärtom!
    Istället får jag hävda mig med att berätta om hur mycket jag reser runt och ser på världen.
    Känns det bättre nu?
  • MrC
    Lelle the grey skrev 2011-08-15 23:11:10 följande:
    prova o ramla ut ur lastbilen o landa på rygg på asfalten
    He is back!!!!
    1 vecka är en evighet :)
  • MrC
    figurehead skrev 2011-08-16 20:02:21 följande:
    Här var det ösigt värre
    Jag misstänker strejk eller strömavbrott.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-08-16 22:06:35 följande:
    .... och städa imorgon
    FörvånadSolig
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-08-16 22:40:49 följande:
    Ja Mr. C städa, men imorgon får jag hjälp av min sk. inneboende. Det är ju han som smutsa ner mest. Och på fredag få vi ju fin besök
    Min inneboende är mest grinig och gnällig. Ska nog sparka ut henne till slutet av september.
  • MrC
    Lelle the grey skrev 2011-08-17 10:15:38 följande:
    En man köper en robot som ger lögnare en örfil. Han bestämmer sig för att testa den vid middagen. " Min son, vart har du varit idag?" Sonen svarar "I skolan" Roboten ger honom en örfil. "Ok! Jag kollad på film hos min polare!" "Vad för film?" "ET" Roboten ger honom en örfil till. "Ja, ja! Det var porr!" skriker sonen. "Vad?! När jag var i din ålder visste jag inte för vad porr var!" skällde pappan. Roboten ger pappa en örfil. Mamman skrattar "Det märks att han är din son!" Mamman får en örfil.
    Hahaha!!!
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-08-17 13:35:08 följande:
    På vägmed syster och kolla på dinosaurier
    Nåja. Så gamla är väl inte dina föräldrar!
  • MrC
    Ett segel skrev 2011-08-17 15:47:19 följande:
    Nee Snart dax för en sväng med moppen....

En glass i Vaxholm kanske..
    då är du nära mig... bara ca 3 mil :)
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-08-23 22:04:07 följande:
    Nu har jag pratat med min älskling så nu kan jag ja och lägga mig. God natt alla dårar.
    Ge dig! Man får faktiskt inte skryta här i tråden! Solig
  • MrC
    Raggarbruden skrev 2011-08-25 22:06:19 följande:
    *kliver in* var kan jag lägga min handväska?

var är sconesen
    Hennes mamma har käkat upp dom hörde jag.
    Okay för mig, bara det finns kräftor tills på lördag! Solig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D